مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

وصیت نامه شهید مدافع حرم حمید رضا فاطمی اطهر(‌ممبینی)

%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%c2%ab%d8%ad%d9%85%db%8c%d8%af%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d9%81%d8%a7%d8%b7%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%a7%d8%b7%d9%87%d8%b1%c2%bb-%d8%a8%d9%87-%d8%ae%d8%a7%da%a9-%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%afبه مناسبت اربعین شهید مدافع حرم زینبی حمیدفاطمی اطهر ممبینی وصیتنامه زیبایش را منتشر مینمائیم
بسم الله الرحمن الرحیم
شاید بپرسند چرا باید به سوریه و عراق و یا ... رفت و جنگید !؟در جواب باید گفت :
۱-من مسلمانم و سر تعظیم در مقابل دین فرود می آورم که اسلام آوردن یعنی تسلیم شدن در برابر فرامین و دستورات الهی و با افتخار و با علم شیعه دوازده امامی هستم و ۱۴ معصوم و۱۴نور پاک و۱۴قرآن ناطق را روشنگر راه و مسیر تعالی به سوی خداوند می دانم. در این دریای طوفان زده دنیا ،۱۴ معصوم علیه السلام کشتی نجاتند و هر کس در این کشتی نجات قرار گرفت به ساحل نجات ، خوشبختی و سعادت خواهد رسید.
۲-من پاسدارم و با افتخار این لباس سبز را به تن می کنم ؛ من پاسدار انقلاب اسلامی هستم و پاسدار بودنم محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست و در هر کجای دنیا مظلوم و مستضعفی باشد که به او ظلم می شود حاضرم این جان ناقابل خود را تقدیم کنم و در دفاع از مظلوم و فرمان امامم فدایی شوم و خونم پای دین ، فرامین الهی و فرمان امام سید علی خامنه ای حفظ الله ریخته شود، باشد که مسیری گردد برای آیندگان .
✅و اما مجوز قرآنی : خداوند در قرآن سوره النساء آیه ۷۵ اینگونه می فرماید :
وما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء و الولدان الذین یقولون ربنا اخرجنا
من هذه القریه الظالم اهلها و اجعل لنا من لدنک ولیا و اجعل لنا من لدنک نصیرا .
« و شما را چه می شود که در راه خدا و برای نجات مردان و زنان و کودکان مستضعف که زورگویان آنان را ناتوان کرده اند پیکار نمی کنید؟ همانان که می گویند : پروردگارا ! ما را از این شهری که ساکنان آن ستمگرند بیرون بر و برای ما از نزد خودت فرماندهی قرار بده و از سوی خودت برای ما یاوری بگمار»


در این آیه خداوند نهیب می زند که چرا به یاری مستضعفان نمی روید، مسلمانی تنها به نماز و روزه نیست،
مسلمان چنانچه توانایی داشته باشد باید به مقابله با زورگویان بپردازد .
آنجا که خداوند می گوید : نماز ، نماز به پا دارد ، روزه ، روزه گیرد ، حج ، حج به جا آورد ، جهاد ، جهاد نماید ، حجاب ، حجاب را رعایت نماید ، خمس و زکات و... همه فرامین الهی و دستورات اسلام است ما
نمی توانیم سلیقه ای و هر کدام که راحت تر است را انتخاب کنیم .
خداوند در آیه ۷۵ سوره النساء اشاره به مستضعف می نماید و نمی فرماید مسلمان، یعنی هرکسی که مستضعف است و به او ظلم شود باید به یاری او بشتابیم حال می خواهد مسیحی باشد یا یهودی و یا
مسلمان و یا ... من برای اجرای فرمان الهی در سوریه می جنگم جایی که انسان های به ظاهر مسلمان
تکفیری که فریب خورده ی آمریکا و قدرت های استکباری هستند که به مردم این دیار ظلم ها روا
داشته اند به پیکار برخاسته ام . در نزدیکی استان حلب در شمال سوریه در فاصله تقریبا ۴۵ کیلومتری و در نزدیکی استان ادلب ؛ منطقه ای است به نام الفوعه و کفریا که در حدود هفده هزار نفر شیعه در محاصره
تکفیری ها هستند، آنان ماه هاست که در محاصره می باشند وچه جانانه مقاومت می کنند .
رزمندگان سپاه اسلام قرار است تا ساعاتی دیگر برای آزادی آنان عملیات را آغاز کنند و خدا کند در این راه
شهادت نصیبمان گردد و چه زیبا خداوند در وصف شهدا فرمود :
« ولاتقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء و لکن لا تشعرون» آیه ۱۵۴ سوره البقره
و به آنان که در راه خدا کشته می شوند نگویید : مردگان اند ؛ زیرا آنان زنده اند ولی شما حقیقت زندگانی
آن ها را در نمی یابید
و نیز فرمود : « ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»
و به هیچ روی چنین تصور نکن که آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده اند ، بلکه آنان زنده اند و نزد
پروردگارشان روزی داده می شوند آیه ۱۶۹ سوره آل عمران

شهادت آرزوی دیرینه ی من بوده و هست و زندگی در این دنیا را به امید شهادت شب را به روز و روز را به شب سر می کنم و اگر نبود شهادت و فدا شدن در راه آفریدگار و خالق هستی زندگی در این دنیا هیچ ارزشی برایم نداشت. معبودا مرا به خاطر خوبان درگاهت بپذیر، معبودا من هجرت کردم از شهر و دیارم به
دیاری دیگر ، فقط به عشقت ، معبودا گناهانم را ببخش و این قربانی را بپذیر .
خطاب به همسر
سیده خانم ، شما هر چقدر خوب بودی ولی من بد بودم و نتوانستم برایت همسر خوبی باشم ولی یک واقعیت انکار ناپذیری وجود دارد و آن این است که دوست داشتن تو برایم واقعی و یک حقیقت بوده و هست. شما را به مادرت حضرت فاطمه الزهراء سلام الله علیها مرا ببخش و گذشت کن.
سیده خانم سلام مرا به پدر و مادرم برسان ؛ آنان زحمات زیادی را برایم متحمل شدند، از اینکه فرزند خوبی
برایشان نبودم و حق فرزندی را نتوانستم درست به جا آورم امیدوارم مرا ببخشند .
پدر عزیز راضی باش به رضای خداوند و با افتخار سرت را بالا بگیر و ناراحت نباش چون من به جایی رفتم
که به آنجا تعلق دارم .
مادر عزیز شما خیلی با محبت و مهربان بودی و هستی و من قدر مهربانی هایت را ندانستم مرا حلال و گذشت کن، پدر و مادر عزیز صبور باشید و نگذارید اشک هایتان را کسی ببیند به جای آن ۲رکعت نماز بخوانید و شکر خدا به جای آورید و دعا کنید خداوند به شما صبر دهد
سیده خانم به پدر و مادرت سلام برسان و بگو من همیشه به آنان ارادت داشتم، به آنان بگو بدی های مرا به بزرگواری خودشان ببخشند.
و اما محمدحسین پسر عزیزم که خیلی دوستش دارم هر چقدر گفتم برای من بخند ، نخندید تا من رفتم؛ حالا بگو بخندد من از نزد خداوند به خنده هایش نگاه می کنم.

چند توصیه به همسر گرامی :
۱-بچه هایم را عاشق ولایت و امامم سید علی خامنه ای بگردان .
۲-در تربیت بچه هایم تلاش کن و به سن تکلیف و به سنی که خوب و بد را تشخیص دادند
از نامحرم جدایشان کن .
۳-وارد جناح بندی های سیاسی و سیاسی بازی نشو جایی که حق است باش و جایی که باطل است نباش به فرموده امیر المؤمنین علی علیه السلام : حق را بشناس تا اهل حق را بشناسی و باطل را بشناس تا اهل باطل را بشناسی .
۴-برای دخترم همسری خوب و با ایمان و شجاع انتخاب کن و یادش بده در تمامی مراحل به شوهرش احترام بگذارد . برای پسرهایم دختران خوب و مؤمن که دارای مادران مؤمنی هستند انتخاب کن
۵- هرچه اسلام گفته عمل کن و احساست را در تصمیم گیری ها دخیل نکن .
۶-در تمامی مراحل زندگی صبر و شکیبایی را سر لوحه قرار ده تا بتوانی بر ناملایمات غلبه کنی .
۷-به خانم ها و دخترهایی که می شناسی و حجاب ندارند بگو به فرمایش خداوند در قرآن با حجاب شوند چرا که اینان هم خود را در گناه و آلودگی غرق می کنند و هم باعث می شوند انسان های دیگر به گناه و حرام بیفتند به آنان بگو از شیطان و وسوسه های شیطانی رها شوند و به سوی خالق هستی بازگردند .
۸-از انسان های بی حیا و آنانی که با نامحرم شوخی می کنند پرهیز نما ؛ کما اینکه تا کنون اینگونه بوده ای و من به شما افتخار می کنم .
۹-بچه ها در فعالیت های مسجد و بسیج شرکت کنند و به آنان توصیه کن دوستان مؤمن انتخاب کنند و با رفتار و کردارشان برای دیگران الگو باشند.
۱۰- همیشه برای بچه هایم و شما دعا کردم که در صحت و سلامتی باشید و خداوند شهادت را نصیبتان بگرداند تو هم برای آنان دعا کن با شهادت از دنیا بروند و خدا را ملاقات کنند .
۱۱- شخصیت ، متانت ، اخلاق ، ایمان ، وقار خود را حفظ و در تهذیب نفس تلاش کن.
۱۲- زیارت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام رفتید سلام برسان .
۱۳- اگر در معرکه و در میدان نبرد به شهادت رسیدم با همان لباسی که به تن دارم دفن گردم و کفن برایم تهیه نکنید .
۱۴- اگر جنازه ی من بدست تان رسید در کنار حاج حمید رمضانی ، جایی که همیشه با هم می رفتیم و می نشستیم دفن گردم .
در آخر از همه دوستان و آشنایان و سروران عزیز می خواهم مرا حلال نمایند و خطاهای مرا به بزرگی
خودشان ببخشند .
ساعت 18:14 دقیقه
روز پنجشنبه 23/7/1394
سوریه . استان حلب شمال سوریه منطقه خانات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد