مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

همه برای تشییع «شهید رمی» آمدند+ تصاویر

بار دیگر شهدا به مشعل برافروخته و خاموش نشدنی توحید ملت ایران مدد رساندند و ملت انقلابی ایران در نمایشی باشکوه پرچم یادهای عزیز و گران‌بها و ذخیره‌های معنوی ملّت را با شکوهی هر چه تمام‌تر در کشور برافراشتند.

IMG 0931 همه برای تشییع «شهید رمی» آمدند+ تصاویر

صبح امروز سه شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)، مردم وفادار، آگاه، مسئولیّت‌ پذیر دزفول همچون شهرهای مختلف ایران، خطاب لطیف الهی را به درستی ‌شناختند و در تشییع این دُردانه‌های به میهن بازگشته، یکی از به یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب را رقم زدند.

دزفول که بار دیگر با حضور دُردانه ای، معطر به یاد شهدا گشت، صبح امروز با حضور باشکوه مردم شهید پرور دزفول، پیکر مطهر شهید "عبدالامیر رَمی” را که پس از ۲۹ سال به میهن پاک اسلامی بازگردادنده شد، با حضوری بی نظیر تشییع و برگ زرینی دیگر از دلدادگی و بیعت خود را با امام و شهدا و انقلاب اسلامی در تاریخ ثبت کردند.

شهیدانی که در لحظه‌های نیازِ این ملّتِ خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل کردند و بار دیگر اعلام کردند که عزت خود را با هیچ امتیازی معامله نخواهند کرد.

پیکر پاک شهید رَمی، از آستانه حضرت سبزقبا(ع) با حضور گسترده آحاد مردم شهید پرور پایتخت مقاومت ایران اسلامی، به طرف گلزار بهشت علی دزفول در میان عزاداری و بغض های شکسته شده تشییع و به خاک سپرده شد. 

 

IMG 0823 همه برای تشییع «شهید رمی» آمدند+ تصاویر

مردم ولایتمدار شهر محمد بن جعفر(ع) دزفول نیز بعد از ظهر روز دوشبه نیز پیکر شهید پس از انتقال از اهواز به طرف دزفول به استقبال شهید آمده و در جوار پیکر شهید به عزاداری پرداختند و پس از آن نیز مراسم وداع با شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) جنوبی دزفول محل فعالیت شهید، با حضور گسترده جوانان و نوجوانان برگزار و صحنه های وصف ناشدنی رقم خورد.

پیکر مطهر این شهید همچنین پس از وداع در مسجد صاحب الزمان در جمع عزاداران مسجد مسلم بن عوسجه حضور و عزاداران صادق آل محمد(ص) در کنار پیکر این شهید با روضه کربلا اشک ریختند.

IMG 1044 همه برای تشییع «شهید رمی» آمدند+ تصاویر

پس از تشییع و تدفین حماسه آفرین شهید رَمی در پایتخت مقاومت ایران، مراسم ترحیمی با حضور آیت الله شفیعی در مسجد علویه به یاد شهید رمی در مسجد علویه برگزار گردید.

چندی پیش پیکرهای مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس از طریق مرز شلمچه به میهن اسلامی انتقال یافت که این شهدا با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف شدند.

IMG 1151 همه برای تشییع «شهید رمی» آمدند+ تصاویر

از این تعداد، ۱۷۵ نفر شهدای غواص بودند که اجساد مطهر آنان با دستان بسته در یک گور دسته جمعی در منطقه ابوفلوس عراق کشف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد