مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

خاکسپاری شهید غواص گمنام در پارک جزیره - پارک ساحلی کیانپارس - پارک شهید سبحانی بلوار قدس اهواز

همیشه انقلاب و پیروزی در دفاع مقدس خود را مدیون شهدا دانسته و هرجا کم آورده ایم، دست نیاز خود را دراز کرده و از این شهدای زنده و ملکوتی یاری جستیم تا بلکه دستگیرمان شوند. شهدا همان هایی هستند که همیشه زندگی خود را به آنها مدیون بوده و در عین حال نیز همیشه شرمنده آنها خواهیم بود. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر  پیکر پنج شهید رو به روی مسجد جامع خرمشهر، هشت شهید گمنام در پارک جزیره اهواز، دو شهید در مینوشهر، دو شهید در بستان، دو شهید در پارک ساحلی کیانپارس اهواز، دو شهید در پایگاه پدافند هوایی اهواز، دو شهید در بلوار قدس و خاکسپاری می شوند.

وی افزود: محل خاکسپاری هشت شهید گمنام از سوی سردار باقر زاده مسئول کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مشخص می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان عنوان کرد: ممکن است در برنامه ریزی هایی که از هم اکنون انجام شده تغییراتی به وجود بیاید.

عبدالرضا فرجیان در ارتباط با مراسم استقبال از شهدا گفت: پیکر مطهر ۳۷ شهید که ۶ شهید غواص و ۳۱ شهید گمنام هستند امروز وارد اندیمشک شدند.

وی تأکید کرد: کاروان این شهدا ۱۷ مرداد به سمت شهرهای دزفول، شوشتر و باوی حرکت کرده و ۱۹ مرداد نیز مراسم وداع با شهدا در اهواز برگزار می‌شود. فردا جلسه ای با مسئولان استان برگزار کرده و محل وداع با شهدا را تعیین می کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان یادآور شد: مراسم تشییع پیکر ۳۷ شهید ۲۰ مرداد و همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در اهواز برگزار می شود.

فرجیان در پایان گفت: یوسف عقیلی زاده یکی از این شهدای غواص اهل رامشیر بوده، عبدالامیر رمی اهل دزفول، منوچهر تنگ سیری، حسین علی با ایمانی نژاد، علی نبوی و عیسی جابری نیز اهل به اهواز هستند. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:30

وقتی شهدای غواص رو آورده بودند و اولین شهید غواص شناسایی شد خیلی دلم برای مادربزرگوارشون سوخت واقعا سخته . . . جوون پاکی که خودش داوطلبانه رفت . . .
اونا جوونمردن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد