مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

جمعی از رزمندگان اهوازی با خانواده غواص تازه شناسایی شده دیدار کردند

لحظه شنیدن خبر شناسایی شهید تنگسیری از تلویزیون  9 همزمان با اعلام شناسایی پیکر شهدای غواص و شکن خوزستان، جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور در کوی جمهوری اسلامی اهواز، امروز با خانواده شهید منوچهر تنگسیری از شهدای تازه تفحص شده عملیات کربلای 4 دیدار کردند.

در این دیدار غلامرضا بروجرودی، از همرزمان شهید تنگسیری در سخنان کوتاهی اظهار داشت: سلام و درود ما بر مادری که چنین فرزندی را در دامان خود پرورش داد و در راه اسلام فدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به وصیت‌نامه شهید منوچهر تنگسیری بیان کرد: مادر بزگوار این شهید فرزندی را تربیت کرد که در سن 14 سالگی وصیت‌نامه ای با مضامین عرفانی و معنوی از خود به یادگار گذاشت که برای همه ما الگو و سرمشق است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: شهید تنگسیری با این که 14 سال بیشتر نداشت ولی با روحیه‌ای بالا به صف رزمندگان اسلام پیوست و به جنگ با دشمنان پرداخت که این موضوع حاصل پرورش خوب در دامان مادری مومنه و پدری فداکار است.

وی گفت: در شرایط سخت جبهه ها و عملیات کربلای 4 شهید تنگسیری به شهادت رسید و پیکر پاکش بر زمین ماند که خون‌های این شهید و شهدای غواص و خط شکن ادامه دهنده راه شهدای کربلا و حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

در این دیدار که جمعی از اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید سید مصطفی خمینی مسجد فاطمه زهرا (س) کوی فاطمیه (یوسفی) حضور داشتند خانواده شهید منوچهر تنگسیری به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداختند.

در این دیدار ندا تنگسیری، خواهر شهید منوچهر تنگسیری در حالی که اشک شوق برای بازگشت برادر شهیدش از دیدگان جاری کرد در سخنان کوتاهی گفت: موقعی که برادرم به جبهه رفت و شهید شد خودم کوچک و بچه بودم ولی الان که بازگشته بچه‌ام به استقبال او می‌رود و به دایی‌اش خوش آمد می‌گوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد