مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

فزت و رب الکعبه

می روم از این دنیا، با صورت خونینم

زهرا و رسول الله، بنشسته به بالینم

ای کوفه خداحافظ، من علی مظلومم (2)

ای شهر غم و محنت، من بار سفر بستم

چـون فاطمه، مظلوم و غریب هستم

ای کوفه خداحافظ، من علی مظلومم (2)

امشب به خدا دادم، من خون سر خود را

فردا به جنان بوسم، محسن پسر خود را

ای کوفه خداحافظ، من علی مظلومم (2)

ذکر سجده شد خاموش، بر لب علی امشب

تـازه شد به دل داغ زینب علی امشب

ای کوفه خداحافظ، من علی مظلومم (2)

چهره زرد و لب خاموش، ناله گشته بی جوهر

ماندنی شده ماتم، رفتنی شده حیدر

ای کوفه خداحافظ، من علی مظلومم (2)

آهم از جگر آید، اشک از بصرم ریزد

کس ندیده در عالم، خون دل ز سر ریزد

ای کوفه خداحافظ، من علی مظلومم (2)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد