مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

آغاز امامت امام زمان (عج) مبارک باد.

نظرات 3 + ارسال نظر
جوان شیعه یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:14 http://javanshia.com

سلام به شما همسنگر گرمی

با کلیپی کوتاه از انطباق وقایع با علائم ظهور منجی به روز هستیم:

http://www.javanshia.com/post/200


منتظر حضور شما عزیز هستیم.
یا حق[گل]

مهدی شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:10

سلام . محمود جان خدا قوت . اگر ممکن است عکسی از این سید گرامی برای ما بگذارید متشکر می شویم . یا علی مدد

سلام
چشم باید بگردم در عکسهای لشکر قدس و اگر پیدا کردم حتماً خواهم گذاشت.التماس دعا...

سید هشام تاج الدین جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:29

سلام و عرض خسته نباشید
سید هشام تاج الدین

خوشحالم که توانستم ویبلاگ شما را پیدا کنم >من سید هشام تاج الدین هستم از بچه های لشکر قدس مسجد ابالفضل <اگر مرا بیاد داشته باشید البته> الان من از عراق به شما ایمیل میفرستم و صمیمانه منتظر جواب ایمیلم هستم و اماده پذیرایی از شما و همه بچه های مسجد در کربلا هستم>حسینه ای ساختیم نزدیک حرم امام حسین و هروقت بخواهید چه تنها و چه گروهی (اردویی) حسینیه در اختیار شماست و ما در خدمتیم>سلام مرا به همه ی بچه های مسجد برسانید>>>>>>>سید هشام تاج الدین

سلام آقا سید عزیز
ما هم خیلی خوشحال هست که به واسطه وبلاگ مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دوستی دیگر از اعضای مسجد را یافتیم.
سیدجان بله شما را به یاد داریم. نه فقط بنده دیگر دوستان از شما همیشه به نیکی یاد می کنند.
اذان ها و مکبری های که در مسجد انجام می دادید دوستان از یاد نبرده اند. انشالله خداوند توفیق دهد با بچه های مسجد خدمتتان خواهیم رسید. به اخوه ها سلام گرم ما و بچه های مسجد را برسانید مشتاق دیدار شما هستیم. نائب الزیاره بچه های مسجد باشید.التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد