مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

قسمتی از پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)

قسمتی از پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)به مناسبت حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناوگان آمریکای جنایتکار در سال 1367

"مردم آزاده جهان همیشه از ابرقدرت ها، خصوصاً آمریکای جنایتکار صدمه دیده اند و تا عزم خود را برای رویارویی با کفر و شرک جهانی و آمریکای سلطه گر جزم ننمایند، هر روز شاهد جنایتی تازه خواهند بود.

مردم شریف ایران باید توجه کنند جنگ امروز ما جنگ با عراق و اسرائیل نیست، جنگ ما جنگ با عربستان و شیوخ عربستان نیست، جنگ ما جنگ با مصر و اردن و مراکش نیست، جنگ ما با ابرقدرت های شرق و غرب نیست، جنگ ما جنگ مکتب ماست علیه تمامی نابرابری های دنیای سرمایه داری و کمونیزم.

جنگ ما جنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانی های مرفهین و حاکمان بی درد کشورهای اسلامی است.

این جنگ سلاح نمی شناسد، این جنگ محصور در مرز و بوم نیست، این جنگ خانه و کاشانه و تلخی و کمبود فقر و گرسنگی نمی داند، این جنگ جنگ اعتقاد است، جنگ ارزش های اعتقادی انقلاب علیه دنیای کثیف زور و پول و خوشگذرانی است.

جنگ ما جنگ قداست است، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمی هاست، رزمندگان ما در دنیای پاک اعتقاد و در جهان ایمان تنفس می کنند و مسلمین جهان هم که می دانند جنگ بین استکبار و اسلام است، جهان خواران را آرام نخواهد گذاشت و ضربه های خود را بر همه کاخ نشینان وارد می کنند.

انفجار هواپیمای مسافربری زنگ خطری است برای تمامی مسافرت های هوایی. باید با تمام وجود تلاش کنیم تا چنین صحنه های دردناکی پیش نیاید. اینجانب به تمام بستگان این فاجعه تسلیت عرض نموده و خود را در غم و انده از دست دادن عزیزان شان شریک می دانم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد