مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

عاشقان روح الله در تدارک تجدید بیعتی دوباره

عاشقان روح الله در تدارک تجدید بیعتی دوباره

 به رسم هرساله عاشقان روح الله برای تجدعاشقان روح الله در تدارک تجدید بیعتی دوبارهید بیت دوباره با معمار کبیر انقلاب در حرم مطهر جمع می شوند؛ زائران حضرت روح‌الله به روش های مختلف از پیاده تا سواره گرفته خود را به حرم امام می رسانندو از این طریق ارادت خود را نشان می دهند.

در همین رابطه محمد جواد باقری، مسئول ستاد پیاده‌روی نیمه خرداد گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام، در روز 14 خردادماه بعد از اذان صبح پیاده‌روی دانشجویان و طلاب و اعضای هیئات مذهبی تهران به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) از حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و به طول 11 کیلومتر آغاز خواهد شد. 

وی افزود: در این پیاده‌روی، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تهران همچون امیرکبیر، شریف، تهران و دانشگاه‌های آزاد و نیز جمعی از طلاب و گروهی از هیئات تهران همچون محبین اهل بیت(ع)، شهدای گمنام و مشتاق الحسین حاج قربان و هیئت رزمندگان اسلام جنوب، شمال، شرق و غرب تهران و بالاخره هیئت محبین امیرالمومنین(ع) حضور دارند.
  
 
مسئول ستاد پیاده‌روی نیمه خرداد با بیان این که جمع کثیری از طلاب و دانشجویان از اذان مغرب روز 13 خرداد در محل اسکانی که در جوار حرم حضرت عبدالعظیم تدارک دیده شده است، پذیرش می‌شوند، خبرداد: شامگاه 13 خرداد از ساعت 22، حلقه‌هایی با محوریت اندیشه‌های امام روح الله در حوزه سیاست و فرهنگ با حضور افرادی همچون آقایان رسایی، سرشار، قدیری ابیانه، فواد ایزدی، مودب، عرفان پور، سید علی شریفی، سعید قاسمی و سرکار خانم جلوداریان و دیگر اهالی جبهه ی انقلابی و شرکت دانشجویان و طلاب برگزار خواهد شد.
 
همچنین ستاد مردمی پیاده روی نیمه‌ خرداد در سال 93 اعلام کرده که پیاده روی به سمت حرم امام(ره) سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه برگزار خواهد شد.
 
پیاده روی برای برادران مسجد حجتیه، واقع در میدان شهرری، خیابان شهید شیخ اکبری و برای خواهران از حسینیه حجتیه، به آدرس میدان شهرری، خیابان شهید قدمی خواهد بود.
از سویی دیگر پیاده‌روی به سمت حرم امام از سوی دلدادگان روح الله بعد از نماز صبح و قرائت دعای عهد از صحن اصلی حرم حضرت عبدالعظیم شروع خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد