مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

انتقاد شدید امام جمعه اهواز از روحانی و یونسی

انتقاد شدید امام جمعه اهواز از روحانی و یونسی

امام جمعه موقت اهواز ضمن انتقاد به سخنان یکی از مسئولان دولتی در خصوص بازگشت نماد شیر و خورشید، به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر این که «آرم های ایران نباید آرم های شاهنشاهی باشد و این نماد منحوس شیر و خورشید باید از ادارات برداشته شود» اشاره کرد و اظهار داشت: فردی غافل، از مسؤولان، دلش برای این نماد شیر و خورشید تنگ شده و باید پرسید که اکنون همه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم حل شده و تنها نماد شیر و خورشید مانده که آن را برگردانند؟!

 

حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، در خطبه های نماز جمعه اهواز، بصیرت را نیاز مردم و مسؤولان در برهه حساس کنونی دانست و گفت: خدا نکند انسان به جایی برسد که حرف هایش دشمن شاد کن باشد. باید چشم ها را باز کرد، باید بینا شد، دشمن نقطه قوت ما را پیدا کرده است باید در مسیری حرکت کنیم که حضرت امام به ما نشان داد.

 
وی ضمن انتقاد به سخنان یکی از مسئولان دولتی در خصوص بازگشت نماد شیر و خورشید، به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر این که «آرم های ایران نباید آرم های شاهنشاهی باشد و این نماد منحوس شیر و خورشید باید از ادارات برداشته شود» اشاره کرد و اظهار داشت: فردی غافل، از مسؤولان، دلش برای این نماد شیر و خورشید تنگ شده و باید پرسید که اکنون همه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم حل شده و تنها  نماد شیر و خورشید مانده که آن را برگردانند؟!
 
امام جمعه موقت اهواز با بیان این که امام خمینی(ره) گفته بود تا زمانی که مغز های انگلی وجود دارد استعمار نیز وجود دارد تصریح کرد: مغزهای انگلی همان مغزهای استعمار زده و دشمن دوست هستند و متاسفانه امروزه شاهدیم سخنان برخی از مسئولان بوی غرب زدگی و دشمن شادکنی می دهد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که در طول دو سه هفته اخیر یکی از مسئولان کشور  گفته است که ملت ایران نه ارشاد می خواهد و نه گشت ارشاد اظهار داشت: این حرف مخالف آیات صریح قرآن است و کسانی که مدعی آن هستند باید بدانند که امر به معروف از فروع دین است.
 
ما شناسنامه دار هستیم که این حرفها را می زنیم
 
وی با انتقاد از سخنان برخی مبنی بر عدم نیاز به ممیزی کتاب اظهار داشت: نبود ممیزی کتاب سبب انحراف جوانان می شود و این انحراف با آرمان های نظام اسلامی در تضاد است. این همه شهید دادیم تا در این کشور دین و قرآن باقی بماند، جوانان ما در سنگرها ماندند تا امروز شما اعلام کنید ممیزی لازم نیستتا هر اراجیفی به چاپ برسد؟!
 
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در انتقاد به اظهارات رئیس جمهور در باب مذاکره با امریکا و غرب اظهار داشت: در حالیکه حضرت آقا به صراحت فرمود من به مذاکره با آمریکا و اروپا خوشبین نیستم اما اقای رئیس جمهور در جواب خبرنگار می گوید من به مذاکرات خوشبین هستم. ملت آگاه است فرق بین این حرفها با رهنمودهای مقام معظم رهبری را متوجه می شود و شما را نفی می کند، ضمنا ما شناسنامه دار هستیم که این حرفها را می زنیم بی سواد هم نیستیم.
 
مدیرحوزه های علمیه خوزستان در بخشی دیگر از خطبه دوم به لزوم تسهیل امر ازدواج جوانان اشاره کرد و از خانواده ها خواست نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند و برخی رسومات و تکلفات پر خرج و پر زحمت را کنار بگذارند.
نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا هوشمند شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 19:40

متاسفانه خیلی از مسئولان دولتی فقط از امکانات بیت المال سو ء استفاده و در خواب غفلت و پایمال کردن ثمره خون شهیدان و جانفشانی

ایمرثارگران هستند خدا از سر خیانتها و تقصیراتشان نگذرد.

مرگ بر طاغوتیان وطن فروشان از خدا بی خبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد