مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

دلت را خانه من کن

باران رحمت خدا همیشه می بارد

تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم

                                                                        *******

نامه توبه

دلت را خانه من کن مصفا کردنش با من               به من درد دل افشا کن مداوا کردنش با من

اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را                بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من

بیفشان قطره اشکی که من هستم خریدارش       بیاور قطره ای اخلاص دریا کردنش با من

اگر درها برویت بسته شد دل بر مکن باز ای          در این خانه دق الباب کن وا کردنش با من

به من گو حاجت خود را اجابت می کنم آنی     طلب کن آنچه می خواهی مهیا کردنش با من

چو خوردی روزی امروز ما را شکر نعمت کن          غم فردا مخور تامین فردا کردنش با من

به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان            بخوان این آیه را تفسیر و معنا کردنش با من

اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت             تو نامه توبه را بنویس امضا کردنش یا من

 


نظرات 2 + ارسال نظر
کربلا کربلا اللهم ارزقنا پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:33 http://anjoman34427.blogfa.com

یه نظر از یه همسنگر:
عوض کردن قالب وبتون به بهتر شدن وب کمک میکنه
التماس دعا

سلام ممنونم همسنگر عزیز .
این کار دردست اقدام است.
ممنونم از نظر شما.
التماس دعا...

محمد رضا پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 http://parvanian.blogsky.com

عرض سلام و ادب
خدواند ان شالله به حق ائمه معصومین و قران خیرتان دهد تا می توانید با روشنگری و اثبات حقایق به دور از تشدید عصبیت های فرقه ای از مذهبمان دفا ع کنید نظر مراجع را در این زمانه در مورد فرق دیگر مد نظر بیاورید ان شالله موفق باشید به وب خود هم سر بزنید و هم در نظر سنجی شرکت کنید و هم نظر و انتقاد سازنده خود را مطرکنیدح با تبادل لینک نیز موافیم یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد