مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تشنه امام زمان (عجل الله فرجه) ...

تشنه امام زمان (عجل الله فرجه) ...

عکس, تصویر, کارت پستال و عکس ویژه نیمه شعبان و تولد امام زمان(عج) ، تولد حضرت مهدی (عج)

 

شاگرد: استاد ، چکار کنم که خواب امام زمان(عجل الله فرجه) رو ببینم؟

استاد: شب یک غذای شور بخور، آب نخور و بخواب.

شاگرد دستور استاد رو اجرا کرد و برگشت.

شاگرد: استاد دیشب دائم خواب آب میدیدم!‏

خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب مینوشم!

کنار نهر آبی در حال خوردن آب هســتم!

استاد فرمود: تشنه آب بودی خواب آب دیدی‏؛‏

"تشنه امام زمان(عجل الله فرجه) بشو تا خوابش را ببینی"


۩ ◄ هدیه (اختیاری) خواندن این مطلب 14 صلوات میباشد ► ۩

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام علیکم
وبلاگ پرمحتوایی دارید وبه نظر من از کل مساجد کمپلو پذاب تر و پر محتوا ترهست
بنده وب شما رو لینک کردم
خوشحال میشم شما هم به وب من سربزنید و لینک کنید
التماس دعا
یازهرا

سلام دوست عزیز
ممنونم از لطف شما ...
به وبلاگ شما سر زدم وبلاگ قشنگ وبسار پر محتوا و جالبی دارید. انشالله خداوند به شما توفیق بدهد. که بیشتر بتوانیم خدمت کنید.
وبلاگ شما را لینک کردم. التماس دعا...
یا زهرا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد