مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

جانباز

افسران - جانبازهمسر یــکی از جانبــازهایی که دست هایش مشکل پیــدا کرده بود

و خوب تکون نمیخورد تعریف میــکرد و می گفت :

یه بـار همسرم توی حیــاط از روی ویلچر با صورت خورد زمیــن

بعد که من دویــدم و از روی زمیــن بلنــدش کردم

دیــدم داره مثل ابـر بهار گریــه میکنه

با تعجب بهش گفتم حاجی شما توی ایـن سالهای مجروحیتت یــه بار آخ نگفتی چی شده؟!

گفتش نمیدونستم زمیــن خوردن با صــورت اینـقدر درد داره . .

یـا قمـر بنـی هاشم . . .  
 
نظرات 1 + ارسال نظر
حسام الدین پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:58

سلام برادر حبیبی نژاد .با تشکر از زحماتی که برای پاسداری از فرهنگ جهاد و شهادت متحمل میشوید .انشاالله خداوند اجرتان دهد .یاد تمامی شهدا وجانبازان گرامی باد این عکس مرا یاد شهید مظلوم علیرضا سراج انداخت. سالگرد عملیات کربلای چهار نزدیک است ۴/۱۰

سلام حاجی
ممنونم از لطف شما
اتفاقا من هم به نیت این شهید بزرگوار این مطلب را زدم انشالله خداوند قبول کند و شفیع ما بشوند در آن دنیا...
ممنونم از یادآوری شما ..
مطالب شهدای کربلای 4 آماده است . انشالله اگر زنده بودم در سایت می گذارم .التماس دعا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد