مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

دعای ماه صفر

:هر کس خبر تمام شدن این ماه را به من دهد،بشارت بهشت را به او می‏دهم.لذا در این ماه، به دادن صدقه اهتمام بیشتری شودو برای ایمنی از بلاها،دعای زیر هر روز ده مرتبه خوانده شود:در ضمن در این ماه ، به صدقه دادن سفارش بیشتری شده است .. برای سلامتی خودتون و بچه هاتون و... در"ماه صفر" این دعا رو بخونید: اگر کسى خواهد محفوظ بماند از بلاهاى نازله در این ماه، در هر روز این دعا را ده مرتبه بخواند: به معنی این دعا هم توجه کنید خواهید فهمید ...

ز پیامبر اکرم (ص) درباره ماه صفر، چنین نقل شده است

ای سخت نیرو، و ای سختگیر! ای عزیز، ای عزیز، ای عزیز! خوارند از بزرگی‏ات همه خلقت. پس کفایت کن از من شرّ خلق خودت را، ای احسان بخش! ای نیکوکار! ای نعمت بخش. ای عطا ده ای که که معبودی جز تو نیست. منزهی تو به راستی من از ظالمانم. اجابت کردیم برایش و نجاتش دادیم از غم و همچنین نجات دهیم مومنان را، و رحمت کند خدا بر محمد و آل پاک و پاکیزه اش. 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پورحسن چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:16 http://livelook.ir

سلام خوبی وبتو دیدم زیباست تبریک میگم ممنون میشم به وب من هم سری بزنی
میکروبلاگ چند رسانه ای livelook
ممنون میشم تو سایت عضو بشی و همیشه باهم در ارتباط باشیم راستی مطالب وبتو هم میتونی تو سایت انتشار بدی و بازدیتو ببری بالا
حتما بیا منتظرت هستم
http://livelook.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد