مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تصاویر مراسم ملبس شدن اعضای پایگاه امام خمینی (ره) در روز عید غدیر

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

  

 

 

التماس دعا...

نظرات 1 + ارسال نظر
غلامرضانجفی سولاری یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:15 http://gholamrezanajafi.ir

دوتن از دوستان به پوشیدن لباس روحانیت مفتخر شدند
سلام . روز عید بزرگ غدیر عید ولایت و تاجگذاری مولای متقیان دوتن از برادران خوب و معنوی مسجدحضرت ابالفضل(ع) منطقه کیان اهواز که از ابتدا هم انسانهائی روحانی اخلاق و رفتار بودند مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت که همانا لباس مقدس رسول خدا (ص) است شدند .

جناب حجه الاسلام شیخ علی نیسی و جناب حجه الاسلام شیخ زاهد نیسی که همواره در مسجد از اخلاق معنوی خوبی برخوردار بودند اینک در کسوت لباس رسول اللهی گشته اند تا بیش از بیش بتوانند برای اسلام عزیز و شیعه مظلوم خدمتگزاری نمایند .

علاوه بر این حجه الاسلام شیخ علی نیسی از مداحان مخلص اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز می باشد که انشالله بعد از این در دوجبهه تبلیغ دین و مداحی آل الله حضوری فعال خواهند داشت . انشالله

در سال گذشته نیز برادر بسیار عزیز جناب حجه الاسلام شیخ حسن باقری محوریت بسیار خوبی در مسجد ایجاد نمودند که مایه دلگرمی همه ماست و امیدواریم که این ظرفیت روبه فزونی گذارد و همه ساله شاهد ملبس شدن جوانان پاک و متدین مسجدمان باشیم که حضور آنان در بین جوانان باعث جذب و سازماندهی بالائی خواهد شد و انشالله یکبار دیگر همانند ایام پرافتخار جنگ تحمیلی شاهد اوجگیری مسجد و پایگاه مان به صدر مساجد استان و اهواز باشیم .

باتوجه به اینکه مسجدما همواره از ثابت بودن یک روحانی در مسجد محروم بوده است و همیشه دغدغه همه ما برای مسجد نداشتن یک روحانی بومی برای مسجد بود انشالله این خیر را بفال نیک میگیریم و دیگر با این مشکل برای همیشه خداحافظی میکنیم و یقین دارم که شرایط پایگاه و مسجد و جذب جوانان منطقه بسیار عالی خواهدشد و انشالله منبعد هیچ ریزشی بواسطه تغییر روحانیون و پایگاه نخواهیم داشت .

برای این دو جوان عزیز که مایه افتخار مسجدمان هستند صمیمانه از خداوند بزرگ توفیق و سلامتی در این کسوت مهم مسئلت می نمائیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد