مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

آقای غریب من ظهور کن

آقای من؛
دوست دارم برای تو بنویسیم، برای تویی که تمام ایل و تبارت دغدغه دین مرا داشتن.
منی که ایل و تبارم هم نتوانستن از خجالت شما در بیاین.
چه کنم؟ تقصیر من نیست. من در عصری به دنیا آمدم که حجت خدا از نظرها غایب است.
من در عصری زندگی می کنم که هر چه می گذرد دینی که به نسل بعد واگذار می شود بیشتر آب می‌رود.
من در عصری زندگی می کنم که عرف مهم تر از شرع شده.
من در عصری زندگی می کنم که ترس از مردم جای ترس از خدا رو گرفته است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آقای غریب من ظهور کن ..... آنوقت پر از عطر طراوت حضور خواهم شد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد