مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

فرمانده دل ها

 

   

 فرمانده دل ها 

تعریف می کرد و می خندید؛

«یه نفر داشت تو خیابون شهرک سیگار می کشید، اون جا سیگار کشیدن ممنوعه. نگه داشتم بهش گفتم یه دقیقه بیا اینجا، گفت به تو چه، می خوام بکشم، تو که کوچیکی، خود خرازی رو هم بیاری بازم میکشم. گفتم می کشی؟ گفت آره. هیچ کاری هم نمی تونی بکنی.»

می گفت: «دلم نیومد بگم من خرازی ام. رفتم یه دور زدم برگشتم. نمی دونم چه طور شد، این دفعه تا منو دید فرار کرد. حتی کفش هاش از پاش در اومد، برنگشت برشون داره...!»

نظرات 1 + ارسال نظر
بهرام یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:41 http://khonin-balan.blogfa.com/

سلام خسته نباشی هفته دفاع مقدس هم گرامی باد حالت خوبه اقا محمود متن البی بود . لینک کردم تو سایت تونستی لینکم کن وبلاگ جدیده

سلام آقا بهرام عزیز من هم هفته دفاع مقدس را به شما برادر عزیزم تبریک عرض می نمایم. قبل از هر چیز تشکر و قدردانی می کنم از ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ممنونم از اینکه وبلاگی در مورد شهدای رحمانی درست کردید. انشالله خداوند به شما اجرش را در دنیا و آخرت بدهد. خوب می دانید که زنده نگه داشتم یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست . بروی چشم حتما وبلاگ شما را لینک می کنم. التماس دعا...
در حد توان بروی ما هم حساب کنید هر کمکی از بنده برآید در خدمت هستم.
وصیت نامه کامل شهید علیداد عبد رحمانی را خدمتتان ارسال خواهم کرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد