مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

سفر به سلامت سید مهدی

سفر سید مهدی موسوی
     
عمه سادات این میهمان توست این هم از نسل برادر توست ببین این نسل به شهادت عادت کرده است

 

خوزستان باز هم حماسه آفرید حماسه ای دیگر به رنگ شهادت . دیروز تشییع پیکر شهید سید مهدی موسوی بود

 دیروز معنای این حدیث قدسی را یافتم (من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلیّ دیته و من علیّ دیته فانا دیته) درک کردم و فهمیدم مصداقش تویی . این زمین دیگر توان این را نداشت که تو را در خود جای دهد ، تو بزرگ شدی خیلی بزرگ مرگ عادی برایت کم بود تو برای رسیدن به معشوقت باید کشته می شدی .

خواستم بگویم مردی از نسل پیامبر دِین خود را به ولایت ادا کرد دیدم واژه مرد برای تو خیلی کوچک است تو قابل وصف نیستی سید تو بزرگ تر از آنی که بگویم مرد .

به گمانم تو هم مثل پدرت حضرت امیر ، حیدر کرار (ع) به هنگام شهادت گفتی (فزت و رب الکعبه) وچه پیروزی بزرگی در آستانه ورود به ماه خدا به میهمانی معشوق رفتی

دیروز وقتی می دیدم مردم شهر  از ته دل سینه می زدن و برایت اشک می ریختند تعجب کردم اما وقتی به پیکرت رسیدم و نا خواسته دستم را روی آن گذاشتم پی به بزرگی ات بردم

سید خوش به حالت  که در آستانه ورود به  این ماه عزیز به میهمانی خدا رفتی شک ندارم امسال با اهل بیت (ع) وشهدای بزرگ سرِ یک سفره می نشینی آری تو رفتی و ما همچنان در ظلمت خود هستیم باشد که آنجا سفارشمان را به حضرت حق بکنی و شفیع ما در آخرت باشی

عمه سادات این میهمان توست این هم از نسل برادر توست ببین این نسل به شهادت عادت کرده است

رهبرم ما هم مثل سید مهدی آماده فداکردن جانمان در راه تو هستیم

خوش به حالت مهدی سفر به سلامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد