مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

گل زهرا(سلام الله علیها)تا تورا دارم غمی ازمحنت دنیاندارم

گل زهرا(سلام الله علیها)تا تو را دارم غمی ازمحنت دنیاندارم 

 

 

گل زهرا(سلام الله علیها)

تا تورا دارم غمی از محنت دنیا ندارم

وحشتی از هول قبر و سختی فردا ندارم

جذبه عشقت مرا زین سو به ان سو میکشد

ورنه کاری با کسی از مردم دنیا ندارم

گر هجوم ارد ز هر سوشر و فتنه جانب من

حصن امنی چون تو دارم ترسی از آن ها ندارم

من در آن حدی که هستم شائق دیدار رویت

ارزوی طوف بیت الله و مسجد القصی ندارم

دوست دارم زنده باشم روز وصلت را ببینم

ارزویی غیر از این از قادر یکتا ندارم

از تو میخواهم که فردای قیامت با تو باشم

چشم بر حور وقصور و جنت الماوا ندارم

هر کسی بر مقتدایی اقتدا بنموده اما

من امامی چون تو در دنیا و عقبی ندارم 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد