مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

حمله یار هاشمی به جلیلی با چاشنی تمسخر شورای نگهبان:

چرا اطرافیان هاشمی به جلیلی حمله می کنند؟
یار جدید آقای هاشمی در نوشتار اش با بیان اعتراض از تایید صلاحیت سعید جلیلی تمامی تلاش خود را برای القاء بی عدالتی شورای نگهبان به کار می گیرد و در جای جای یادداشت سفارشی اش به تمسخر مسئولین شورای نگهبان می پردازد. حال فارغ از بی ادبی نویسنده یادداشت مذکور، حمله یاران و اطرافیان حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به دکتر سعید جلیلی به خوبی نشان از سطح مواجهه همفکران هاشمی رفسنجانی به گفتمانی که جلیلی دنبال می کند را دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به دنبال اعلام نتایج احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان موجی از تخریب ها و سیاه نویسی ها از سوی اطرافیان و نزدیکان آقای هاشمی به راه افتاد که در این باب از نامه نگاری به رهبری تا تمسخر و توهین به شورای نگهبان و دیگر شخصیت های کشور دیده می شود.

در همین خصوص روز گذشته یکی از مشاورین آقای هاشمی که کمتر از یک سال است از نویسندگی در یک سایت خبری به این منسب رسیده است در یادداشتی با تمسخر شورای نگهبان حملاتی را نسبت به سعید جلیلی کاندیدای تایید صلاحیت شده بیان داشته است.
مشاور رسانه ای آقای هاشمی در یادداشت خود آورده است: " با تایید صلاحیت امثال سعید جلیلی، باید به تکرارخام گریهای احمدی نژادی درمدیریت آینده کشور بسیارامید وار بود. باید به افراد مجا ل داد  بدون شناخت از وضعیت جهان دراثر بی تجربگی خود دم از مدیریت جهانی بزنند!"

یار جدید آقای هاشمی در نوشتار اش با بیان اعتراض از تایید صلاحیت سعید جلیلی تمامی تلاش خود را برای القاء بی عدالتی شورای نگهبان به کار می گیرد و در جای جای یادداشت سفارشی اش به تمسخر مسئولین شورای نگهبان می پردازد.

حال فارغ از بی ادبی نویسنده یادداشت مذکور، حمله یاران و اطرافیان حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به دکتر سعید جلیلی به خوبی نشان از سطح مواجهه همفکران هاشمی رفسنجانی به گفتمانی که جلیلی دنبال می کند را دارد.

البته علی مطهری نیز روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاری مهر در بیانی زشت در خصوص رد صلاحیت آقای هاشمی اظهار داشته بود: " بنده پیشنهاد می کنم برای ارزیابی توان جسمی آقای هاشمی، یک مسابقه دو صدمتر بین ایشان و آقای جلیلی و یک مسابقه کشتی بین آقای هاشمی و آقای حداد برگزار کنند."

و لذا هجمه های موجود نشان از اوج گیری تخریب ها علیه کاندیداهای گفتمان انقلاب اسلامی را دارد که این امر  نوید رویارویی گفتمان انقلاب اسلامی با گفتمان نظام سرمایه داری را در این برهه حساس می دهد.
نظرات 3 + ارسال نظر
دوست شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:06

گل بود به سبزه هم آراسته شد !

سهراب کاکاوند جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:28

سلام

منابع خبری و تحلیلی خود را فقط از رجانیوز و 598 درج می کنید

این درست نیست و یکطرفه است و خوانندگان خود را از دست می دهید

موفق باشید

سلام
به خاطر وقت کمی که بنده دارم امکان درج اخبار تمامی سایت ها نیستم اما تمام سعی خودم رو خواهم کرد که از بقیه سایت ها هم مطلب بزنم.
در ضمن رجا نیوز و ۵۹۸ از قوی ترین سایت های سیاسی هستند.

حاج سهراب برای من مایه ی افتخاره که که شما مطالب بنده را مطالعه می فرمایید.مرسی

یه دوست دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:41

سلام ..
په چرا اینبار در مورد شهادت حضرت زینب مطلب نزدید؟؟؟
واقعا براتون متاسفم ...
چرا همش چسبیدین به سیاست؟؟؟

سلام...
حق با شماست..
اما بدونید بنده یا به اینترنت دسترسی ندارم یا به دلیل امتحانات دانشگاه توانایی آژدیت به موقع وبلاگ رو ندارم.
مرسی که تذکر دادین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد