مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

حمایت‌ حزب فتنه‌گر از نامزدی هاشمی و یک نکته

مجمع روحانیون مبارز با انتشار اطلاعیه‌ای، حمایت خود را از نامزدی هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
به گزارش 598، طبق نمابری که از مجمع روحانیون مبارز به رسانه ها ارسال شده، این مجمع در جلسه فوق‌العاده روز (پنج‌شنبه 1392/02/26) شورای مرکزی خود که به ریاست سیدمحمد خاتمی تشکیل شد، به اتفاق آراء حمایت خود را از نامزدی اکبر هاشمی رفسنجانی برای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری تصویب کرد.  



بنا بر این اعلان، مواضع این مجمع درباره دوره یازدهم انتخابات ریاست‌ جمهوری طی بیانیه‌ای رسمی به‌زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش جهان، مجمع روحانیون مبارز در حالی از یک کاندیدا در انتخابات پیش رو حمایت کرده که این حزب تا کنون نتیجه انتخابات 88 را نپذیرفته است با این وجود مشخص نیست که مجمعی که نظام را به تقلب در انتخابات متهم کرده، اکنون و حتی پیش از زمان اعلام رسمی نامزدهای انتخابات چگونه دوباره با به رسمیت شناختن انتخابات از نامزدی خاص حمایت کرده است لذا بیانیه جلسه فوق العاده چپ سنتی پیش از آنکه بیانگر حمایت از رفسنجانی باشد، نشانگر اعتراف اعضای مجمع روحانیون مبارز به حماقت و دروغ ایشان در متهم کردن نظام اسلامی به تقلب در انتخابات 88 است.

اکنون مجمع روحانیون مبارز باید پاسخگوی خسارات و خون های ریخته شده مردم و بسیجیان مظلوم در فتنه 88 باشد و پاسخ دهد که چرا با وجود علم آنها به سلامت انتخابات، دعوت به اغتشاش و آشوب در خیابان های پایتخت می کردند.

سید محمد خاتمی، موسوی خوینی ها، محتشمی پور، موسوی لاری، حجتی کرمانی، بیات، مجید انصاری، محمدعلی ابطحی و هادی خامنه ای از اعضای مجمع روحانیون مبارز می باشند. این حزب در اسفند 66 و به دنبال اختلافات جدی با جامعه روحانیت مبارز تهران (که از جمله اعضای موثر آن اکبر هاشمی رفسنجانی بود) از این تشکل منشعب شد و به دبیرکلی مهدی کروبی تشکلیل شد. کروبی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 84 از دوستان سابق خود برید و حزب اعتماد ملی را بنیان نهاد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد