مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در دیدار با دکتر لنکرانی

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه من با آیت الله مصباح که انصافا یک عالم ربانی است، از نزدیک در ارتباطم، گفت:حساسیت خاص الخاص ایشان تشرع، تدین، رعایت ارزش‌ها و پایبندی به مبانی اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آیت الله مصباح یزدی حقیقتا عالمی ربانی است که حساسیت خاص الخاص ایشان تشرع، تدین، رعایت ارزش‌ها و پایبندی به مبانی اسلامی است.

به گزارش رجانیوز، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان  در دیدار با دکتر کامران باقری لنکرانی که چندی پیش در اهواز انجام شد، تصریح کرد: آدم گاهی شک می‌کند که کلمه ربانی را  به کار ببرد، اما در مورد آیت الله مصباح انصافا این تعبیر، تعبیر به‌جایی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری، لنکرانی را چهره‌ای شناخته شده عنوان کرد و ادامه داد:  آیت الله مصباح با حساسیت سیر  و بررسی کرده و در بین کاندیداهای متعدد آقای لنکرانی را انتخاب کرده است.
ی ریا با اشاره به دغدغه هایی که در دولت نهم برای برخی افراد کابینه درمورد ادامه گفتمان انقلاب در دولت های آینده ایجاد شده بود، افزود: من از همان دولت نهم که مسائل حاشیه ای دولت دهم هم پیش نیامده بود، دغدغه ام این بود که بعد از  هشت سال چه باید کرد؟ ذهن خود من معطوف بود به آقای لنکرانی. یعنی احساس می کردم ایشان می توانند از لحاظ پر کاری و تلاش و تقوا، آن جای خالی را پر کند. الآن خوشبختانه شاهد هستیم آقای لنکرانی به عنوان اصلح مطرح شده اند.  ما طی تعاملی که با هیأت دولت داشتیم، دیدیم کسانی که در این دولت کنار گذاشته شده اند هم همین حس را نسبت به دکتر لنکرانی داشتند و ایشان را آدم برجسته، قوی، اجرایی و حزب الهی می دانستند.
وی افزود: آیت الله مصباح از سال ۶۹ آقای لنکرانی را می شناختند و آن زمان، سن ایشان شاید اقتضا نمی کرد که مطرح شوند.
بی ریا سپس به تشریح توانمندی های لنکرانی پرداخت و تصریح کرد: در این عرصه با توجه به تجربیاتی که ایشان دارند، یک فرد آب دیده و آماده بکارگیری، یک جوان با انگیزه، مومن، پاکدست، خوش فکر و دارای منطق قوی هستند که انشاءالله می توانند سکان ریاست جمهوری را به دست بگیرند. ما همه ی ابعاد و ویژگی های ایشان را که بررسی کردیم، ولایتمداری ایشان در راس دین داری ایشان محرز است. اما نقطه قوتی که ایشان در کارش دارد، مدیریت قوی است، یعنی مدیریتی که نه تنها رده های پایین را در کار دخیل می کند بلکه می تواند آنها را ارتقا بدهد و در تجارب گذشته مدیریتی این کار را می کردند. به اذعان آن هایی که با ایشان کار می کردند و مدیر ایشان بودند، ایشان آدمی است که با همکاران خودش طوری برخورد می کند که موجب سازندگی و ارتقاء آن ها به بالا ترین درجه های مدیریتی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد