مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

شهدا شرمنده ایم

 
شهدا شرمنده ایم 

مراسم تشییع دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


اللهم انی اعوذ بک من الکرب و البلا.

آری برای قدم به قدم رشد و شکوفایی اسلام و انقلاب چه مادرها که داغدار نشدند و چه لاله های بهشتی که پرپر نشدند و چه دردانه ها که یتیم نشدند و امروز ما قرار است ادامه دهنده راهشان باشیم و چقدر شرمنده ایم شهدا. شرمنده ایم که بندهای دنیایی گرفتارمان کرده است و زندگی جهادی برایمان افسانه و اسطوره پیشینیان شده است. که ما را چه به این حرف ها؟ بگذار زندگیمان را بکنیم، فقط آرزوی شهادت را گاه گاهی که یادواره ها و روایتگری ها حالی به روحمان میدهند از خدا می خواهیم؛ غافل از اینکه "هزار ان سال از آغاز حیات بشر بر این کره ی خاکی می گذرد و همه ی آنان تا به امروز مرده اند٬ و ما نیز خواهیم مرد و بر مرگ ما نیز قرن ها خواهد گذشت؛ خوشا آنان که مردانه مرده اند. و تو ای عزیز ! بدان، تنها کسانی مردانه می میرند٬ که مردانه زیسته باشند. 

خدای مردانه زیستن را روزی مان فرما.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام الدین دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:05

مادری که اراده کرد اسرائیل را بلرزاند+عکس
شهیده فاطمة عمر محمود النجار یا ام‌محمد به عنوان مادر عملیات استشهادی و اولین زنی که در سن ۵۷ سالگی خود را در میان اسراییلی‌ها منفجر کرد، معروف است.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، شهیده فاطمة عمر محمود النجار یا ام محمد به عنوان مادر عملیات استشهادی و اولین زنی که در سن 57 سالگی خود را در میان اسراییلی ها منفجر کرد،معروف است.

ام محمد در عصر پنج شنبه 26 نوامبر سال 2006،در میان مجموعه بزرگی از سربازان صهیونیستی،با عملیات استشهادی،تعدادی را کشت و عده ای را مجروح کرد و خود نیز به شهادت رسید.

مطلب پیش رو تنها به منظور یادی است از این مادری که اراده کرد امنیت اسرائیل را متزلزل کند و تا ابد در نزد پروردگارش روزی خور شود.



شهیده فاطمه عمر نجار


رامین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 http://ramin500.ir

سلام چه بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد