مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

سلام برتو شهید

سلام برتو شهید

سلام من به مادر تو ای شهید، سلام من به اشک های پرغرور و ناب او، سلام بر نوازشی که بر سرت کشید و تو از آن نگاه چشم تار او به عرش پاگذاشتی. سلام من به آن نوازشی که مادرت به زخم تو کشید و تو چنانکه هدیه ای بدست خود دهی پر از غرور بودی و سرت بلند بود پیش مادرت که پیشکش کنی دو دست خالی از قلم، به سرخی و کبودی دو چشم آهوانه اش، سلام من به آن دمی که روح تو رها شد از هرآنچه خاک نامیش و جایگاه نام تو عزیز شد عزیزتر از آنکه روی خاک تو حکش کنند. سلام من سلام ما سلام هر چه شامل(یسبح لله ما فی السموات و ما فی الارض)...

همه تقدیم آن عطر تند یاس تو  و آن گل جوان و قدکمان و نام گمنام تو باد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد