مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه صنعت نفت

تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه صنعت نفت

همزمان با ایام شهادت و حزن و اندوه اهل بیت (ع) در وفات حضرت رقیه (س)، دو شهید گمنام «۱۹ و ۲۰ ساله» که در عملیات «والفجر ۸» به شهادت رسیده بودند، پس از سال‌ها به آغوش وطن بازگشته و در دانشکده نفت اهواز به خاک سپرده می‌شوند.

همزمان با ورود پیکرهای مطهر این شهدای گمنام به دانشکده نفت اهواز نماز شهید به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده معزز ولی فقیه در استان خوزستان اقامه می‌شود. پیکرهای مطهر این شهدای گمنام ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ آذر ماه مصادف با ۵ صفر و سالروز وفات حضرت رقیه (س)، از گلزار شهدای کوت‌عبدالله تا دانشکده نفت اهواز بر شانه‌های شیفتگان ولایت و شهادت تشییع می‌شود.

مراسم وداع با شهدای گمنام ۲۸ آذر ساعت ۱۹:۳۰ با حضور دانشجویان و مردم شهیدپرور در مسجد دانشکده با روایتگری «سردار حاج حسین یکتا»، سخنرانی «حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی»  و مداحی «آقایان سید محسن و سید هاشم امام» برگزار می‌شود و این شهدا در روز چهارشنبه در مقابل مسجد دانشکده نفت اهواز به خاک سپرده می‌شوند

نظرات 1 + ارسال نظر
پلیس سایبری دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:29

سلام
مطالب قشنگی گذاشته بودین
خدا خیرتون بده
ای کاش این فرهنگ در تمام دانشگاه ها باب بشه و تمامی دانشگاه های استان خوزستان از نعمت داشتام شهدای گمنام در دانشگاه های خودشون بی نصیب نمونن آخه چه معنایی داره دانشگاه گرگان و ... مقبره شهدای گمنام داشته باشن اما خوزستانی که دین خودشو به اسلالم ادا کرده ، 8سال شاهد ریزش موشک های گوناگون باشه ، تازه به این فکر افتادن تا شهدای گمنام را تو دانشگاه های خوزستان خاک کنن.
معنا نداره
متاسفانه برخی مسئولین غیرت خوزستانی ندارن به فکر منافعش خودشون هستن
موفق باشین

سلام سیدجان
ممنونم از لطف شما التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد