مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

دستم بگیر دستم بگیر الهی

دستم بگیر دستم بگیر الهی                               دستم بگیر دستم بگیر الهی
هستم به نفس خود اسیر الهی                            اینجا نشستم سر به زیر الهی
از توبه هستم ناگزیر الهی                               بخشودن من گشته دیر الهی
از بس که دیدی توبه ام شکسته                          بنما ترحم بر گدای خسته
از بس که شیطان بر دلم نشسته                         شد بندگی بنده ات گسسته
عذر گدایت را پذیر الهی                                دستم بگیر دستم بگیر الهی
یا رب به حبل الله محکمت شکر                        یا ذاالنعم بر بیش و بر کمت شکر
یا رب به اهل بیت خاتمت شکر                        در حد روزیم نکردمت شکر
یا جابر العظم الکسیر الهی                             دستم بگیر دستم بگیر الهی
من نفس را قربانی ات نکردم                          یک سجده ی طولانی ات نکردم
دانم که خود را فانی ات نکردم                        رعایت مهمانی ات نکردم
عذر  گدایت را پذیر الهی                              دستم بگیر دستم بگیر الهی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد