مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

ولایت امام علی (ع)

 

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین و الائمة علیهم السلام

 

انشالله

نظرات 6 + ارسال نظر
پلیس سایبری جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:53

سلام
همین دانشجویان بی بخار پدرمو در اوردن
با اینکه از مسجد دورم اما دلم با مسجد خیلی دوست دارم فعالیت داشته باشم
وقتی شیخ تیرداد مسئولیت دوره شهید مطهری رو به من داد خیلی خوشحال شدم با خودم گفتم با اینکه از مسجد دورم اما اثر خودمو میذارم حتی اگه یک روز در هفته باشه اما اون روز گفتش به احتمال زیاد بیاد ایام پنج شنبه خیلی ناراحت شدم ، ای کاش همون روزای جمعه برگزار بشه که بتونم برای مسجدم فردی مفید باشم مثل همه ی بچه های که الان زحمت میکشند خدایش وقتی بچه ها رو در حال تزیین مسجد یا تزیین بیرون مسجد یا هر جای دیگه میبینم از اینکه نمی تونم بهشون کمک کنم حرصم میاد
دعا کنید همه کارها به خوبی انجام بشه
توکل بر خدا
ممنون به فکر بودین

سلام آقا پلیس عزیز
سیدجان انشالله درست می شود دانشجویان هم باید یک گروه بشوند و با همکاری همدیگر کارهای مسجد را انجام بدهند.اگر دانشجویان مسجد با هم همکاری کنند خیلی از کارهای مسجد پیش می رود . مسجد خیلی کار دارد. اگر هرکس به اندازه توان خود بتواند کمکی کند مسلما خیلی از کار ها پیش می رود .
سید جان هر کس به اندازه توفیقی که دارد می تواند به مسجد کمک کند . انشالله بتوانید (که حتما می توانید) مسئولیت دوره شهید مطهری را به خوبی انجام بدهید و بتوانید کمک کنید به پیشرفت مسجد. انشالله همه کار ها به خوبی انجام میشه. التماس دعا...

پلیس سایبری چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:18


ما اینیم دیگه.
ممنون از لطفتون.
ای کاش یکی از اون اهدافی که در ذهنم داشتیم پیاده می شد اون وقت به اینجا نمی رسیدم که بگم میخوام حذفش کنم.
توکل بر خدا تا ببینین چی میشه

سلام آقا پلیسه
یکم باید صبر داشته باشید انشالله به اهدافتان می رسید. ما هم در حد توان خودمان کمک می کنیم. از بچه های دانشجو هم کمک بگیر ...
التماس دعا...

پلیس سایبری سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:45

سلام خوبی ؟؟؟
مطالب قشنگی گذاشتین
خدا اجرتون بده
راستی اگه اجازه بدین میخوام بعنوان نویسنده تو وبلاگ کمکتون کنم راستیتش قصد دارم وبلاگ دانشجویان رو حذف کنم .
با آرزوی موفقیت.

سلام آقا سید
بابا نگرانم کردید. با اس ام اسی که دادید. بابا سینه سوخته ...
ما در خدمتیم ولی وبلاگ دانشجویان مسجد را حذف نکنید. من هم اگر توانستم به شما کمک می کنم. التماس دعا...
آقا سید ما دوست داریم.

برادررررررررررررررت یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:03

داداش سلام

فایل صوتی رو ایمیل کردم برات

سلام دائی
ممنونم

برادررررررررت یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:48

سلام

ادرس ایملتو بده یه فایل صوتی دارم برای صدایه وبلاگ بزار .

سلام دائی فهد .
mahmod_12392@yahoo.com

دشت بزرگی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:37

ضمن تبریک عیدغدیرخم به شما و کلیه بسیجان مخلص واروزی عاقبت بخیری . محمود جان از اقای هوشمندخبر داری . ظاهرا دوباره حالشان بخاطر جراحتهای شیمیایی بد شده است . خیلی نگرانشم . حالش رایا خودت یا از طریق هوشنگ سوال کن و خبری به ما برسان. به امید شفای تمام جانبازان و بیماران.التماس دعا

سلام حاجی عید غدیر خم را به شما تبریک می گوئیم. چشم انشالله خبر گرفتم به شما اطلاع خواهم داد . انشالله خداوند به تمام جانبازان شفای عاجل نصیب نمائید. التماس دعا...
حاجی در مدینه نائب الزیاره ماهم باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد