مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

دلتنگی

دلتنگی 
سلام مولای من

کجایی آقا؟دلم خیلی برایت تنگ شده.مهر و محبت از بین مردم رفته.وضع دل همگی خراب است.

ایمان هایمان هم که...خودت بهتر میدانی.

چه بگویم آقا.تو خود بر اوضاع و امور ما واقفی.فقط دعایمان کن.آخرالزمان است و دیندار بودن بسیار

سخت.شرمنده روی ماهت هستم.تو خود دعایم کن.

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 http://www.irani21.rozblog.com

سلام... وب قشنگ و خوب و مفیدی داری
به وب منم یه سر بزن.. اگه مایل باشی میتونیم تبادل لینک کنیم
من رو با اسم پاتوق ایرانیان لینک کن
به وبم بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد