مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

آخرین وداع

وداع همسر و فرزندان شهید حاج محمد مهدی کازرونی ؛ فرمانده دلیر عملیاتِ لشکر 41 ثارالله 

 

دستانم را دوست دارم ...همان دستانی که در آخرین نگاهم تو را لمس کرد .

بابای من ....
آن روز فکر کردم که دارم با تو بازی میکنم آخر میخندیدی و من نیز از خنده تو شاد شدم
 
بابای من....
 
حال فهمیدم که تو رفتی و دستان من چشمان تو را از دنیای فانی بست ....
 
پدرم برای ولایت . دین و رهبرت رفتی .. قول میدهم که با همین دستانم پشت رهبرم بایستم و
 
با همین دست ها بر دهان بدگویان بزنم ...
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد