مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

ماجرای خواندنی نامه سردارسلیمانی به وزیردفاع آمریکا

ماجرای خواندنی نامه سردارسلیمانی به وزیردفاع آمریکا  

علی جعفری نویسنده وبلاگ پلاک 14 در آخرین پست خود از نامه ای سخن گفته که با امضای سردار سلیمانی به وزیر دفاع امریکا ارسال شد.

دراین مطلب میخوانیم : کسانی که باسازمانهای امنیتی آمریکا کمترین آشنایی دارن میدونن که این سازمانها ازلایه های مختلفی تشکیل میشن که هرکدومشون دایره فعالیتش جدا ازیکدیگه تعریف شده و هرکسی قادر به ورود به هسته های مرکزی یا همون لایه های میانی یا مرکزی نیست .

یکی از این سازمانهای امنیتی -نظامی پنتاگون یا همون وزارت دفاع ایالات متحده است که فقط در شمایل اداری دارای 7 لایه حفاظتی هست که 3لایه ابتدایی مربوط به حفاظت فیزیکی ساختمان پنتاگون و کارمندان و مدیران این مجموعه بشمار میره و ازلایه چهارم تا هفتم وظیفه حفاظت از شخص وزیر رو به عهده دارند.

اما جالبه بدونید که بعدازاینکه اوباما باواسطه های دیپلماتیک اولین نامه خودش رو به رهبر فرزانه انقلاب فرستادو ایشون به این نامه بی توجهی نشون دادن، روی میز شخص وزیر دفاع آمریکا (لئون پانتا) کاغذ ساده ای قرار گرفت که همین سادگی حساسیت وزیر رو در برداشت .


وقتی پانتا این نامه به ظاهر ساده رو باز کرد کاغذی از داخل پاکت بیرون اومد که روی اون آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیده میشد.درحالی که چشمان وزیر دفاع آمریکا داشت ازحدقه میزد سریع نامه تا خورده رو صاف کرد و از ابتدای اون شروع کرد به خوندن .

عرق سردی روی پیشونی وزیر نشسته بود باورش براش خیلی مشکل بود برای اینکه مطمئن بشه درست داره میبینه یه بار دیگه به آرم نامه نگاه کرد.شاید باخودش فکرمیکرد این نامه یکی از دوایر داخلی پنتاگون باشه و ازبس بفکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده این تصور براش پیش اومده اما انگار خواب نبود برای همین یه بار دیگه نامه رو شروع کرد به خوندن .نامه یک خط و یک اسم به جای امضاء داشت خیلی ساده و روان نوشته شده بود:

" اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد "

نظرات 1 + ارسال نظر
غنچه ی نسل خزان شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:09 http://behforyou.mihanblog.com

سلام
واقعا ازتون ممنونم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد