مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

بشر دوستند٬ بله شر دوستند ٬ نه بشر دوست

اینها راست می گویند که بشر دوستند٬ بله شر دوستند ٬ نه بشر دوست

اگر هیچ امتیازى براى اسلام و شیعه نبود جز این که مخالفین آنها با علم مخالف هستند، براى امتیاز و برترى آنها کافى بود. قتل و رجم انبیاء ـ علیهم السّلام ـ بر این اساس بوده که مردم با نور علم و معنویّت و معرفت مخالفند، و کمال را منحصر در خوردن و خوابیدن و تناکح و تسلّط و سلطه جویى بر دیگران و ریاست و حکومت و پست و مقام مى دانند.
زندگى انسانى به زندگى جنگل مى ماند، و حکومت انسانیت حکومت حیوانیّت شده است؛ لذا فرعون در اعتراض به رسالت حضرت موسى ـ علیه السّلام ـ مى گوید:

« فَلَوْلاَآ أُلْقِىَ عَلَیْهِ أَسْوِرَةٌ مِّن ذَهَبٍ أَوْ جَآءَ مَعَهُ الْمَلَـآ ئِکَةُ مُقْتَرِنِینَ » (1) پس چرا بر او دستبندهاى زریّن آویخته نشده؟ یا فرشتگان همراه او نیامده اند؟
بله، مخالفین انبیاء و ائمّه با نور علم و معرفت مخالفت دارند و اهل زر و زور هستند. مى بینید به حضرت موسى ـ علیه السّلام ـ اعتراض مى کند که اگر او رسول خدا است، پس چرا این امتیازات را ندارد، دستبند زرّین ندارد، یا چرا فرشتگان آسمان همراه او نیستند؟! شما را چه با ملایکه؟ اگر ملایکه آشکار بودند، کار آنها را هم مى ساختید، چون هر چه ملایکه دارند، پیامبران ـ علیهم السّلام ـ هم دارند، بلکه افضل از آنها هستند؛ ولى شما به اَسْوِرَه و زر و زیور دل بسته اید!
الحمدللّه واضح و آشکار است که مخالفین ائمّه ـ علیهم السّلام ـ مخالف علم و عقل هستند! هر جاى دنیا اگر شخصى بود که مانند حضرت امام جواد ـ علیه السّلام ـ هزاران مسأله ى علمى را در یک مجلس حلّ مى کرد و جواب صحیح مى داد، به او جایزه مى دادند، نه این که به او حسد بورزند و با او دشمنى کنند و سرانجام او را بکشند!
وضع امروز دنیا هم به همین کیفیّت است. مخترع را یا از کار منصرف مىکنند، یا به قتل مى رسانند، چون صاحب امتیاز مى شود. مى گویند: فقط باید ما داراى امتیاز باشیم، نه دیگران. آقایى قبل از جنگ جهانى دوّم در کربلا مدّعى شده بود که مى شود هواپیماى بدون خلبان ساخت و در این باره تلاش مى کرد، تا این که به بغداد رفت. ولى از آلمان مکرّر تلگراف و نوشته پشت نوشته به سوى او آمد که زحمت نکش، کار شما بى فایده و نشدنى است، زیرا ما هر چه تلاش کردیم نشد! سرانجام آلمان خود هواپیماى بدون خلبان ساخت، در حالى که پیش از آن مى گفت: ساختن هواپیماى بدون خلبان امکانپذیر نیست! صحبت جهان خواران بر سرعلم نیست و مسابقه ى آنها ذاتا براى پیشرفت دانش و فرهنگ نیست، بلکه پیشرفت هاى علمى براى آنها جنبه ى مقدمیّت دارد و منظور اصلى آنان سلطه جویى و چپاول است.

به کره ى ماه براى این نمى روند که به علم خدمت کنند، بلکه براى موضعگیرى در برابر رقیب و قطب مخالف است، براى این که بتوانند در آن جا کارى کنند که در کره ى زمین از لحاظ ریاست و حکومت بر همه مقدّم باشند و دولتهاى مخالف و رقیب را در روى زمین خوب مورد هدف قرار دهند و نابود کنند. با این وجود، ما مسلمانان فریب آنها را مى خوریم و مى گوییم: اینها راست مى گویند که بشر دوستند، بله شرّ دوستند، نه بشر دوست!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رضا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 http://beesee.blogsky.com

سلام السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

السلام علی المهدی الذی وعد الله عز وجل به الامم

السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین

السلام علیک یا ابا الفضل العباس

حق سنگین است
اما گوارا ،
و باطل سبک
لیکن در کام چون سنگ خارا .
[نهج البلاغه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد