مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

آخرالزمــــــــان

نگهداشتن دیــــــــن و ایمان در آخرالزمــــــــان مثل نگهداشتن

  

ذغال گداخته در کـــــــــف دست است... 

کانون فرهنگی حبل المتین

http://www.aypara.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
یه روزی اسمم بود جا مانده از شهادت پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:54

مدتی بود نبودیم بر این دِیر خَراب
آمدیم و ندیدیم جز این سِیر سَراب
دل من بهر غمش افروخت بَس سوز و گُداز
تا که زِ خود آمدم ، من هم شدم بی خانمان
تا که زِ خود آمدم ، من هم شدم بی خانمان

***************************************
ما نبودیم همین چهره که اکنون ، ز ما می بینید
روزگاری داشتیم ، کار و باری داشتیم ، برو بیایی داشتیم
اما هر چه داشتیم ، نداشتیم زِ کینه در دل
خنده می کردیم زِ تَه از دلم خود * منتظر بودیم رویم از سر سجاده عشق به مَلَک

حیف که جا ماندیم از قافله عشاق و هم اکنون شدیم در به در و تشنه و مست

و اکنون نیز
بیرون شدیم از درگاهش و ماندیم در گل ......

اما مراقب باشید که شما هم همچون بنده مانده در گل اسیر این دنیای فانی اما جذاب نشوید.
بمانید و بمانید و بمانید و ...

سلام به نیروهای مسجد

والله به خودتون افتخار کنید که در مسجد هستید

همین حضور شما توی مساجد سبب دوری شما از خیلی گناهان می شه

باشید و بمانید و بسازید


التماس دعا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد