مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

بحرین ، فریادی در تاریکی"

نگاهی به انقلاب قهرمانانه مسلمانان بحرین + دانلود فیلم مستند

 " بحرین ، فریادی در تاریکی"


قیام شجاعانه مسلمانان بحرین در حالی به یک سالگی خود نزدیک می شود که این راه پرپیچ و خم با مظلومیت و غربت کامل و البته ایثار ، شجاعت و فداکاری کم نظیری همراه بوده است ، وحشت مزدوران وهابی و اربابانشان از انتشار سریع انقلاب بحرین به کشورهای همسایه و علی الخصوص عربستان موجب شده است که این حرکت بزرگ در سکوتی جانگداز به خاک و خون کشیده شود ، اما در این میان مظلومیت شدید مسلمانان بحرین حتی بر رسانه های معلوم الحالی چون الجزیره نیز اثر گذاشته است و پخش فیلم مستند " بحرین ، فریادی در تاریکی " قلب بسیاری از انسانها را در جهان جریحه دار کرده است ، دیدن و انتشار این فیلم مستند را به عزیزان پیشنهاد می کنیم.  

بسم الله الرحمن الرحیم

مستند پنجاه دقیقه ای Bahrain shouting in the dark کاری از الجزیره قطر است که در آن می کوشد به گوشه ای ازمظلومیت مردم بحرین و سکوت مجامع جهانی بپردازد.مظلومبت جاری در بحرین ، الجزیره را نیز تسلیم خود کرده و چشم هر ببیننده را اشک بار می کند.

دانلود فیلم مستند جذاب " بحرین ، فریادی در تاریکی "

زمان 52 دقیقه ، کیفیت متوسط

قسمت اول(138 مگ) : http://mobasheran.persiangig.com/video/VTS_01_1.flv

قسمت دوم ( 6 مگ) : http://mobasheran.persiangig.com/video/VTS_01_2.flv

******

 

کربلای بحرین

اکنون کربلای بحرین صحنه مقابله نابرابر سفیانیان و علویان است! صحنه ای که در یک طرف آن تمامی قساوت وشقاوت با تمامی عده و عُده خود  به صف گشته اند ،و در طرف دیگر"برمنبرهای نور نشستگانی که چهره هایی روشن و سفید دارند"، با تمامی مظلومیت عاشورا یی شان  انتظار خونین همیشگی خود راهمراه با ملائک در ملکوت زمزمه می نمایند؛

براستی که  دوران ،دوران پر اندوه و ناگواری است برای شیعیان علی است، آنانی که به آل پیامبر عشق می ورزند و محبت آنان را در دل دارند.دورانی پر اندوه و مالامال از دشمنان پیامبر و اولاد پیامبر که با تمامی توان و قدرت، دم تیغ حقد وکینه خود را که از نیام ابوسفیانی بیرون کشیده و خون محبین و شیعیان او را فرو می ریزند! و هلهله کنان بر روی بدن های بی جان آنان می رقصند، و عطش خون خود را با پیاله های مالامال از خون زنان ومردان، جوانان و پیران شیعه ی بر زمین ظلم وعداوت فروغلطیده فرومی نشانند.و این جبارانِ آل ابی سفیانِ تشنه به خون علی و اولاد علی که وهابی و سلفیشان می خوانند،گوش به فرمان اربابان زرین موی و چشم آبی خود، آنانی که مدعیانِ آقایی و بزرگی در روی زمین اند ، آنانی که قتله پیامبران شان می خوانند ،آنانی که خدا و ملائک اورا دشمن می دانند،آنانی که مفسدین روی زمین اند و روزی تیغ تیز عدالت و انتقام علی از نیام ذوالفقار منتقم و دادگستر آخرین و موعود تمامی امم ،کره ارض را از وجو شیطانی و ناپاک آنان تطهیر خواهد نمود، کشتاری پرقصاوت و شیطانی را از یاران رحمانی آل علی از کربلای حسین گرفته تاکربلای ایران و اکنون نیز کربلای بحرین گسیل گشتند تا خون بریزند و خون بریزند! و آتش کینه نافروخفته خود از پیامبر و آل پیامبر رابا کشتار شیعیان مظلوم قدری فرونشانند!  

شعرخوانی آقای احمد حسن الحجیری، از مبارزان بحرینی و فعالان عرصه‌ی رسانه‌های سایبری در دیدار رهبر انقلاب با جوانان 73 کشور دنیا، حس و حال عجیبی را برانگیخت؛ و گویی فریادی بود از گلوی تمامی مستضعفانی که منتظر فریادرسی هستند

بسم الله الرحمن الرحیم

و الحمد حقه کما یستحقه، و الصلاة و السلام علی أشرف الأنبیاء و المرسلین، السلام علیک یا بن رسول‌الله. جان من و جان‌های همه‌ی این جوانان مقاوم به فدایت باد.

سلام ای فرزند رسول خدا...روح من و روح تمام  این جوانان مقاومت فدای شما

میل دارم به دو نکته اشاره کنم؛ صحنه‌هایی که امروز در انقلاب‌های عزیزمان می‌بینیم، از تونس گرفته تا همه‌ی انقلاب‌ها، همان صحنه‌هایی است که در روزهای حیات امام راحل رضوان‌الله‌تعالی‌علیه بودند.

نکته‌ی دیگر اینکه
وقتی که شهدای ما یکی پس از دیگری بر زمین می‌افتد، نسیمی از بوی کرامت باغ امام خمینی به مشام ما می رسد و همه کلمات مبارک شما (رهبر معظم انقلاب) را به یاد می‌آوریم. آیا می دانید به ویژه در بحرین چه می‌گذرد؟ آیا می‌دانید که ما در سرزمین پدری و وطن خود هم غریبیم؟!

از آنجایی که شما از استادان و دوستداران شعر هستید، مایلم ابیاتی را به سمع مبارک برسانم که شکایت دلدار به دلدار است:

آیا می‌دانید این در طبع ماست که آنچه را انسان‌های شریف طالب آن هستند، می‌طلبیم؟

آیا می‌دانید در اعماق روح‌مان گدازه‌هایی است که مستضعفان خشمگین، آن را به جوش در می‌آورند؟
آیا می‌دانید صدای زخم‌هامان بلند است و گوش متجاوز ناشنوا؟
آیا می‌دانید اولین گلی که بر زمین افتاد معلوم شد که «سرخ» است؟
آیا می‌دانید همه‌ی خون‌های ما خشک شدند، اما باز هم رگ‌هایمان سخاوتمند هستند؟
آری، خون‌های ما برای اسلام سخاوتمند است...
آری، هر چقدر بها سنگین باشد، و هر چه فداکاری‌ها زیاد باشد...
مادامی که در راه اسلام است...
از خون دادن باز نخواهیم ایستاد
آیا می‌دانید که همه‌ی خون‌های ما خشک شدند، اما بازهم رگ‌هایمان سخاوتمند هستند؟
آیا می‌دانید (مخصوصاً در بحرین) ما در میهنی هستیم که فرزندانش در سرزمین‌شان غریبه‌اند؟

این فریادی که امروز از اسکندریه و مصراته و منامه و القطیف و صنعا به گوش می‌رسد، صدای خمینی کبیر است که در حلقوم زمانه طنین افکنده و راحتی‌تان را به باد داده است. به خیال خام‌تان با کشتن برادران‌مان  این فریادها پایان خواهد یافت؟! اگر چنین می‌اندیشید، خیال باطلی در سر دارید و اگر راهبرد راهبران‌تان اینچنین است بدانید که پیروزی از آن ما خواهد بود! چرا که این فریاد ادامه حرکت انبیاء در گذر زمان است، و خون سرخ برادران‌مان، تداوم مظلومیت علی و اولادش، غصه‌های شهیده مظلومه مدینه، داغ جگرسوز رازهای پنهانی مولایمان با چاه‌های کوفه، تنهایی سردار بی‌سپاه و پیکر گلگون سید شهیدان کربلا علیهم صلوة‌الله است!
امروز ما نیز از ایران اسلامی و به عنوان گوشه‌ای از امت بزرگ اسلام با برادران مظلوم خود هم‌نواییم و حتی اگر لازم شود به مدد مظلومان خواهیم شتافت و با تیغ عریان به جنایات وحشیانه‌تان را پاسخ خواهیم داد، چرا که مولای آزادگان فرمود: اگر کسی شب را به صبح رساند و درد مسلمان برایش اهمیّتی نداشته باشد، مسلمان نیست.
الا ای رادمردان عالم! بدانید و آگاه باشید، دیری نخواهد پایید که واقعیت‌‌ها رخ عیان خواهند کرد و تیرگی‌ها در هم کوبیده خواهد شد.  این همه محنتی که عالم اسلام را به خویش مبتلا ساخته همه آزمون صبر و استقامت امت اسلام است در مقابل اباطیل زمانه ظهور! و امتحان پایداری است در هنگامه یاری عدالت‌گستری که جهان بی‌صبرانه چشم‌انتظار قدوم بهاری اوست!
و در پایان به محضر مولایمان حضرت ربیع‌الانام، بهار دل‌ها، عجل الله تعالی فرجه الشریف بالنصر والعافیة، عرضه می‌داریم: ای مولای آرزومندان و پناه عدالت‌خواهان! هرچند که از داغ ظلمی که بر برادران‌مان در جای جای جهان اسلام روا می‌دارند، دل‌شکسته و بی‌ملجاء و پناهیم، اما اگر دنیا برای فرش مقدم تو بهای جان‌مان را طلب می‌کند و دشنه به خون برادران‌مان آخته است، بگو بشتابد که این ناقابل، کم‌بهاتر از آن است که هنگامه ظلم‌ستیزی‌ات را به تأخیر اندازد!
بار خدایا! «اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا» که این نوای سال‌های مدید امت اسلام است. باقیمانده از غیبت مولای‌مان را به خون برادران مظلوم ما ببخشای و هنگامه بهار طبیعت را با ظهور بهار دل‌ها برای‌مان بهاری ساز! که سال‌هاست عالم بهاری به خویش ندیده است…!
هرچند که این ضعیفان را یارای فهم مقام حضرتش نیست و عقل از ظهور وی متحیّر خواهد ماند، ‌اما به عظمت و بلندای ردایی که بر تن ایشان آراسته‌ای و به بزرگی وعزتی که به ایشان بخشیده‌ای، ما را یارای مقابله با آزمون‌های این زمانه عطا کن و در امتحان یاری‌اش مددمان ده، ای بخشاینده توانا!

و اکنون کربلای بحرین صحنه مقابله نابرابر سفیانیان و علویان است! صحنه ای که در یک طرف آن تمامی قساوت وشقاوت با تمامی عده و عُده خود به صف گشته اند ، و در طرف دیگر"برمنبرهای نور نشستگانی که چهره هایی روشن و سفید دارند"، با تمامی مظلومیت عاشورایی شان انتظار خونین همیشگی خود را همراه با ملائک در ملکوت زمزمه می نمایند؛


جمعیت بحرین: یک میلیون و دو هزار نفر
جمعیت شهروندان: ۵۳۵ هزار نفر
درصد مسلمانان شیعه:۷۰ درصد
درصد افراد مشغول در دولت:۱۳ درصد
شمار پست های بالایی که در وزارت دفاع، وزارت امور خارجه،امنیت ملی،دادگاه عالی شورای دفاع و دادگاه سلطنتی قرار دارند: صفر درصد
درصد حاضر در وزارت دارایی:۱۰ درصد
درصد حاضر در وزارت اطلاع رسانی:۶ درصد
درصد حاضر در دستگاه قضایی:۵ ردصد
از ۱۰۰۰ کارمند دستگاه امنیت ملی درصدی که بحرینی نیستند: ۶۴ درصد
از ۲۰۰۰ هزار نظامی نیروهای امنیت ملی درصدی که بحرینی نیستند: ۹۰ درصد
شمار برگزیدگان از هر فرقه بحرینی که شورا یعنی قوی ترین مسند کشور را اشغال کرده اند:۰ درصد
روز تظاهرات دفاع از دموکراسی که در بهار عرب کلید خورد: ۱۴ فوریه ۲۰۱۱
مردمی که در این تظاهرات شرکت کردند: ۳۰۰ هزار نفر
تناسب این شرکت نسبت به حضور مردم مصر: ۴۰ میلیون نفر
روزی که عربستان سعودی برای سرکوب مردم وارد عمل شد: ۱۴ مارس ۲۰۱۱
شمار نظامیان عربسان سعودی، اتحادیه عرب و قطر که با خودروهای نظامی وارد بحرین شدند: ۱۵۰۰ نفر
شمار کشته شدگان بحرینی از ۱۴ فوریه: ۵۰ نفر
مرگ بر اثر گازهای اشک آور: ۳۰ نفر
سن جوان ترین قربانی:۵ روز
شمار دستگیرشدگان:یکهزار و ۵۰۰ نفر
شهروندانی که پای میز محاکمه نظامی حاضر شدند: ۲۰۸
شمار پزشکانی که کمک های دارویی را به مردم اعا کردند و محکوم شدند: ۲۰ نفر
مجموع دوره محکومیت زندانیان: ۲۵۰۰ سال
شهروندانی که در حال حاضر به جرم تخطی از آزادی بیان و قوانین کشور متهم هستند: ۱۰۰۰ نفر
موارد مستند شکنجه و رفتارهای غیر انسانی دولت علیه تظاهر کنندگان: یکهزار و ۸۶۶
مسئولان بحرینی ای که مسئولیت این شکنجه ها و کشتارها را به عهده گرفتند: ۰ درصد
مساجد تخریب شده: بالای ۴۰ درصد
خبرنگاران مورد هدف قرار داده شد: بالای ۹۰ درصد
کارگران اخراج شده به دلیل حمایت از خواسته های دموکراسی طلبانه:دو هزار و ۲۷۰ نفر
دانشجویانی که به همین دلیل اخراج شده اند: ۴۷۷
طبقه بحرین در جهان در خصوص شمار زندانیان سیاسی نسبت به جمعیت: درجه اول
مبلغ فروش سلاح های نظامی آمریکا به بحرین:۵۳ میلیون دلار
شمار سالهایی که خانواده آل خلیفه حکومت کرده است: ۲۲۸ سال

اما به راستی بر بشریت چه می گذرد که مهر سکوت بر لب نهاده و در مقابل چنین بی عدالتی و ددمنشی آل سعود و آل خلیفه سکوت اختیار کرده اند. چگونه است که همه در مقابل نظام دجالی و شیطانی آمریکا که عالم را به خاک و خون کشیده و بی محابا وتحت عنوان آزادی و و دمکراسی بشریت و سران قدرت های جهانی را به بند کشیده و زبان آنان را بریده و همچون کردنکشی مست بدون هیچ ترسی  از به اصطلاح داروغه های جهانی عربده کشان هرروز به نقطه ای هجوم می آورد ؟! و مردمی را به خاک و خون می کشاند ؟!

و اما سخنی با ملت بزرگ و عزیز بحرین ،که دوشا دوش و در کنار هم ،با دستی خالی و بی هیچ حمایت جدی ای از سوی مجامع و نهاد های بین المللی ،و تنها با اتکای به قدرت خدا و بی هیچ ترس و وحشتی در مقابل هجوم سفیانیان آل سعود و آل خلیفه راست قامت ایستاده اند ؛ درود وسلام خدا بر شما و یاری و نصرت قادر متعال از آن شما باد .چقدر نزدیک است آن روزی که خداوند به خاطر این مقامت و پایداریتان جزای خیر به شما ارزانی فرماید . چقدر نزدیک است آن روزی که منتقم ما (روحی و ارواح العالمین له الفدا) آن وارث آدم ونوح وابراهیم و موسی و عیسی و پیامبر اعظم (صلواه الله علیهم اجمعین ) نواده حیدر کرار از صلب حسین آن منقم آخرین قدوم مبارک خود بر روی چشم منتظران گذارده و از راه برسد و ذوالفقار انتقام از نیام بر کشد و قاسطین و مارقین و ناکسین و عمله ظلم و جور بر محمد و آل محمد را به خاک ذلت فرو افکند و زمین را از لوث وجود نجس این مشرکان و کافران بالله پاک و مطهر گرداند

 

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُواْ فِی الاْرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

آمار منتشر شده از مرکز حقوق انسانی بحرین و سازمان های مردم نهاد نشان از مظلومیت شیعیان بحرین است:

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد