مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مدح و منقبت امام هادی (علیه السلام)در شب ولادت حضرت زهرا(س)

مدح و منقبت امام هادی (علیه السلام)در شب ولادت حضرت زهرا(سلام اله علیه) + فیلم 

اما باید دید چه عاملی باعث شده تا خناثان دین ستیز این بار جد بزرگوار امام زمان(ع) را مورد کینه ورزی خود قرار دهند. به راستی کدام عامل باعث می شود که این امام غریب زمانی مورد حقد و کینه ناصبی ها و وهابیون قرار می گیرد و مرقد شریفش را مورد حمله تروریستی قرار می دهند و زمانی دیگر حرام زاده ای ترانه خوان مظهر اسم اعظم خداوند را این چنین مورد هتاکی قرار می دهند اما به راستی مگر می شود محبت اهل بیت (ع) را با این تحرکات مذبوحانه از دل شیعیان بیرون کرد؟

اواخر فروردین ماه سال جاری بود که ایده برگزاری "دهه بزرگداشت امام هادی(ع) در فضای مجازی" مطرح شد تا بخشی از خلاء کم کاری های صورت گرفته در معرفی و شناخت شخیت والای امام علی النقی(ع) پر شود.

بر این اساس، فعالان فضای مجازی در رابطه با هدفشان از برگزاری این دهه اعلام کردند که "جمعی از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با توجه به ضرورت و اهمیت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در فضای مجازی تصمیم گرفتیم که از امکانات این فضا در راستای رسالت خود برای جامه عمل پوشاندن به این هدف مقدس استفاده کنیم.

با توجه به این هدف به پیشنهاد جمعی از کاربران تصمیم گرفتیم که دهه ای را به عنوان "دهه بزرگداشت امام علی النقی (ع) در فضای مجازی" معرفی کنیم تا در این دهه تمرکز فعالیت های خودمان را بر روی این هدف بگذاریم.

این فعالان عرصه مجازی در ادامه تاکید می کنند: "انتخاب امام علی النقی(ع) برای شروع این حرکت به این دلیل بود که احساس کردیم در راستای معرفی ابعاد وجودی این امام همام از طرف ما کم کاری صورت پذیرفته است و معارف این امام عزیز آنگونه که بایسته و شایسته است در جامعه و بخصوص در فضای مجازی بیان نشده است."





به گزارش عصرامروز، هنوز یک ماه از این اقدام با ارزش فعالان عرصه مجازی نگذشته بود که شاهین نجفی، فرزند نامشروع غرب و فتنه با انتشار آلبومی که در آن تصویری توهین آمیز از حرم مطهر امام رضا(ع) را درج کرده است با خواندن اشعاری بسیار ناپسند و دون شان اهل بیت، که از انتشار آنها معذوریم به امام علی النقی(ع)، حضرت مهدی(عج)، امام خمینی(ره) و ... توهین کرد؛ اقدامی که موجب خشم مسلمانان جهان و مردم ایران شد.

نکته قابل تامل، تیزبینی فعالان عرصه مجازی برای معرفی ابعاد شخصیتی امام هادی(ع) بود؛ چه آنکه بلافاصله پس از درک این "حقیقت" که در حوزه شناخت برخی امامان معصوم مانند حضرت علی النقی(ع) کم کاری کرده ایم این خفاش لندنی به اهانت به این امام غریب پرداخت؛ امامی که هر از چندگاهی بارگاه ملکوتیش مورد حملات تروریستی قرار می گیرد؛ امامی که همچنان غربتش ادامه دارد و نیاز به کار و فعالیت بیشتری برای شناساندن شخصیت ایشان است.
اما باید دید چه عاملی باعث شده تا خناثان دین ستیز این بار جد بزرگوار امام زمان(ع) را مورد کینه ورزی خود قرار دهند. به راستی کدام عامل باعث می شود که این امام غریب زمانی مورد حقد و کینه ناصبی ها و وهابیون قرار می گیرد و مرقد شریفش را مورد حمله تروریستی قرار می دهند و زمانی دیگر حرام زاده ای ترانه خوان مظهر اسم اعظم خداوند را این چنین مورد هتاکی قرار می دهند اما به راستی مگر می شود محبت اهل بیت (ع) را با این تحرکات مذبوحانه از دل شیعیان بیرون کرد؟

مگر نخوانده اند که پیشینیان منحوسشان نیز چنین کردند و نتیجه عکس گرفتند؟ متوکل در ساعات اولیه ورود امام به سامرا به شکلی اهانت آمیز با امام برخورد کرد و نه تنها به استقبال حضرت نیامد، بلکه دستور داد ایشان را در محلی که مخصوص گداها بود و به «خان الصعالیک» شهرت داشت، وارد کنند؛ اما بعد از استقرار امام هادی علیه السلام در سامرا تمامی رفت و آمدها و ارتباطات امام تحت کنترل بود و به محض شنیدن اینکه امام علیه السلام از اموال و سلاح شیعیان نگهداری می کند، نظامیان شبانه به خانة امام علیه السلام هجوم می بردند؛ ولی چیزی به دست نمی آوردند.

در طول مدت حضور امام علیه السلام در سامرا هر روز بر عظمت و محبوبیت آن حضرت افزوده می گشت و همه ناخواسته در برابر امام علیه السلام متواضع و خاشع بودند و سخت محترمش می داشتند. البته نفوذ امام منحصر به شیعیان نبود و شامل درباریان عباسی هم می شد. حتی اهل کتاب هم به امام علیه السلام احترام می گذاشتند.

متوکل وقتی در اقدامات خود علیه امام علیه السلام ناکام ماند، به نزدیکان خود اعلام کرد که در کار امام هادی علیه السلام درمانده شده است؛ از این رو به محدودیت و فشار اکتفا نکرد و تصمیم به کشتن امام علیه السلام گرفت و حتی اقداماتی هم انجام داد؛ اما پیش از آنکه موفق شود، خود به هلاکت رسید.

و زود خواهد بود آن روزی که فرزندان متوکل سرنوشت محتوم وی را در مقابل چشمان خویش ببینند.
 

در مراسم شب ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با خواندن ابیاتی در مدح امام هادی(ع) سخنانی را در خصوص خواننده مرتد شاهین نجفی ایراد کرد که در ادامه می آید:

 



نقی نامی که فخر آسمان است                             تلفظ کردنش خط دهان است
ز القاب امام هادی ماست                                     امامی که عزیز شیعیان است
امام ماه روی باوقاری                                           که جد حضرت صاحب زمان است
زلال چشمه های او پاک تر از                                 همان نهری که در جنت روان است
نقی چون مظهر پاکی ست نامش                            برای قرن آسوده گران است
به نام مادر آیینه سوگند                                         همان که صبح چشمش جاودان است
نخواهد از نفس افتاد این عشق                               که از هادی به قلب عاشقان است
به کوری دو چشم آن حقیری                                  که از فرط حقارت بد دهان است
به هر دیوار این دنیا نوشتیم                                     نقی زیباترین نام جهان است 
 


دشمنان اهل بیت کور خوانده اند، آنهایی که وهابی هستند و وهابی صفت اند و با برنامه می خواهند ضربه بزنند ،حالا چرا امام هادی؟ این زیارت جامعه کبیره رو باید بیشتر رفقای جلسه بهش بپردازند، زیارت جامعه کبیره را باید بیشتر در جامعه گسترش داد و روی آن کار کرد، آنها فهمیدند که راهکار کوبیدن شیعه کوبیدن زیارت جامعه کبیره است و اگر بخواهند جامعه کبیره را بکوبند باید امام هادی را بکوبند و نامش را ازبین ببرند، نعوذاَ بالله به تمسخر می گیرند و قصد دارند خدایی نکرده بی احترامی کنند، انشاءالله که رفقا بیشتر دقت کنند و در فضای مجازی اینترنت آن بیانات حضرت امام هادی(ع) را بیشتر رواج بدهند، زیارت جامعه کبیره را برای همدیگر بخوانید و به معتای آن توجه کنید؛ این وظیفه ایست که باید انجام بدهیم.

هلالی در ادامه خطاب به شاهین نجفی تاکید کرد: تا زمانی که مراجع و بزرگان ما دستور بدهند صبر می کنیم که اگر این اتفاق بیافتد آن طرف این کره خاکی که هیچ، بری توی ماه هم میایم سراغت و باور بکنید که این کار را هم می کنیم و به امام حسین(ع) قسم ما فقط منتظر دستور مراجعمون هستیم، چندین شب ما و دوستانمون از این موضوع خواب ندارند خیلی وقته شروع شده که هی گفتند، الان زمان آن است که به آن بپردازیم. 

حالا که فعلا از طرف بزرگان و مراجعمان حکمی نیامده است زمان آن است که به بحث جامعه کبیره و احادیثی که در رابطه با امام هادی(ع) بپردازیم و خداوند انشاءالله به همه شما خیر بدهد.

 برای دیدن فیلم کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد