مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

به یک نگاه، دلم را خراب کن بانو

 

به یک نگاه، دلم را خراب کن بانو 

به یک نگاه، دلم را خراب کن بانو ..... و در تمام دلم انقلاب کن بانو

خیال دیدن تو دلنواز و رؤیائیست ..... بیا بیا و مرا غرق خواب کن بانو

هزار بار دعا کردم آرزوی تو را ..... بیا دعای مرا مستجاب کن بانو

هنوز هم لب مردان کربلا تشنه است ..... تو کوثری، تو بیا فکر آب کن بانو

بدون خواهش تو مهدیت نمی آید ..... خودت بیا پسرت را مُجاب کن بانو

هنوز هم نفسی می کشد در اینجا عشق ..... بیا که زنده بماند، شتاب کن بانو

نظرات 1 + ارسال نظر
ehsan شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:28 http://roozbarooz.blogsky.com

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد