مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تصاویر اردویی تفریحی فرهنگی دزفول٬ اندیمشک و سد دز (۳)

 

تصاویر اردویی  تفریحی فرهنگی دزفول٬ اندیمشک و سد دز (۳) یادمان شهدای گمنام اندیمشک  

   

    

 

    

   

 

  

  

  

  

 

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام آقای حبیبی من محمد رضا حمادی سالمی از گروه شهید
حسین گودرزی می خواستم بگم اگه میشه تصاویر اردوی با غملک
سال ۹۲ مقطع راهنمایی بگذارید
من هر روز به وبلاگ سر می زنم تصاویر جدیدی را نمی بینم
به وبلاگم سر هم بزنید فدایان مهدی

سلام جناب آقای حمادی عزیز
خوشحال هستیم که بچه های مقطع راهنمایی مسجد هم از وبلاگ خودشان بازدید می کنند .
چشم اگر دوستان عکسهای اردوی باغملک را برایم بفرستند حتما در ویلاگ مسجد می گذارم.
محمد رضا جان جای تحسین دارد که شما وبلاگ درست کردید انشالله از یاوران حضرت مهدی (عج) باشید.
لطفاً مجددا آدر س وبلاگ خود را برایم بفرستید. ظاهرا وبلاگ شما ثبت نشده است.
التماس دعا...

آزاده سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:07 http://azadeh14.blogfa.com/

سلام من برای طرحی که بعدا خدمتتون عرض خواهم کرد احتیاج به 5 نفر وبلاگ نویس ارزشی اهوازی دارم که وبلاگ هاشون مرتبا به روز باشه. اگر در بین شما و در مسجدتان وبلاگ نویس ارزشی خانوم هست خوشحال میشم به وبلاگ من سربزنید و آدرس وب ایشون رو بزارین. خداقوت یاعلی

سلام چشم اگر شخصی مراجعه کرد و اعلام کرد به شما معرفی می کنیم.
ممنونم از حضور شما در وبلاگ مسجد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد