مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تصاویر اردویی تفریحی فرهنگی دزفول٬ اندیمشک و سد دز (۲)

 

 

 

 

 

 

 

  

  

  

  

  

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:08

سلام وخداقوت .بابا ایول
بادیدن عکسای قشنگ وباصفاتون یادشهید عزیزدشت بزرگ وشهید جوهر افتادم که بچه هاروبه استخرشهیدجهان آرامیبردند.
بازهم یادهمه شهیدان عزیز بخیر
التماس دعا

سلام
ممنونم از شما آقای محرابی عزیز
ما هم یاد تمام شهدای عزیز را گرامی میداریم.
انشالله در آخرت شفیع ما باشند . التماس دعا...

محمود حبیبی نژاد دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 http://masjede-abalfazl.blogsky.com/

علیکم سلام عزیزم
ممنونم از لطف شما. ما هر کاری که می کنیم برای رضای خداست و انشالله خدا از ما راضی باشه .
خوشحال هستم که این اردو به بچه ها خوش گذشته انشالله اردوهای بعدی ...
برای خودم هم از لحاظ عملی بسیار خوب بود احساس کردم بچه ها استفاده کردند.
ما هم در عکسها حضور داشتیم ولی پشت دوربین بودیم.
بازهم از شما دوست عزیز تشکر می کنم. برای ما هم دعا کنید .

یک آشنا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:03

سلام آقای حبیبی عزیز
قبل از هرچیز بابت برگزاری این اردو که برای مقطع دبیرستان برگزار کردید تشکر می کنم. آقای حبیبی واقعا خدا بهتون قوت بده.
برای من که یکی از بهترین اردوهای بود که در مسجد برگزار شد هم از لحاظ استفاده های که در مطالب علمی که کردیم مخصوصا بازدید از سد دز برای اولین بار بود که رفته بودم. هم تفریح و زیارت های که در این اردو برگزار شد .
آقای حبیبی خیلی دوستان داریم.
راستی آقای حبیب در این قسمت عکسی از خودتان نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد