مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

درد و دل آخر سال با امام زمان (عج)


امسال هم سالمان بی تو تحویل می شود ، آقا

گویا زمان برای ظهورت بخیل می شود ، آقا

با خواندن دعای قلوب والابصار

زنگار قلبمان جمیل می شود ، آقا

تمام روزهای سالمان تکراریست ، شرمنده !!!

مگر عیدمان بی تو تعطیل می شود ، آقا

سالهاست که عادت کرده ایم به دوری از حس پرشور بودن در کنارتان ، آقا. امسال هم به آخرین پنجشنبه سال رسیدیم ، ولی باز هم چشممان در انتظار دیدارتان بر درگاه جمعه خشک شد و نیامدی .  

چه حس دلگیری دارد غروب پنجشنبه  و چه دلگیرتر است آخرین پنجشنبه سال و ندیدن گل روی شما . می دانم که چشمانمان با وجود انبوه پرده های گناه ، یارای دیدن شما نیست.ولی آقا دلم بدجور در فراغتان گرفته و بارانیست ، اما چه سود بارانی بودن قلبی که محبت غیر خدا و ولیش در آن است ، بگذار تا ببارد و سیل اشک بر این قلب و چشم حاکم باشد . هر روز به اشتیاق ظهورت و مقدمه سازی برای آن از خواب برمی خیزم ، ولی چه سود که پایان شب با کوهی از شرمندگی و خجلت سر بر بالین خواب می سپارم ، چرا که با فکر کردن به گناهان روزم ، شرمنده می شوم از رویت که نه تنها نتوانستم دلتان را با تلاشهایم شاد کنم ، که خون کردم بر دل صبورتان آقا . تکراری شده روزهای عمرم بی شما.شاید آیید و دلمان صفای رویتان را ببیند و دست از دنیا و تعلقاتش بکشد.خسته شدم از این زندگی تکراری و دویدن و نرسیدن به شما. آقا ، شما بقیة الله هستید بر زمین و دعایتان مستجاب ، شما را به زهرا(س) قسم میدهم که یا با دعایتان هدایتم کنید و یا اگر این بنده ناچیز را سدی پیش روی ظهور منورتان می بینید ، برایم دعای فرج از دنیا کنید. این کوله بار پر گناه مرا بس است ،چگونه حاضر شوم در پیشگاه معبودم ، در حالیکه مدیون تمامی صالحان و شهدا می بینم خود را ، بی آنکه توانسته باشم اندک ذره ای اجابتشان کنم . دعا کنید شاید خدا به عزت شأنتان ، این دون شأن را ببخشاید ، تا بیش از این نمانم و خون به دل مهدی فاطمه کنم . آقا هر جمعه که دل می گیرد ،برایم حکایت درماندگی شما از پرونده اعمالم را به ارمغان می آورد ، و صد افسوس و دریغ که خود نیز نتوانستم این نفس را لجام و دهنه ای زنم تا شما را از این درماندگی برهانم.یعنی هنوز با این انبوه غصه هایی که مدعیان انتظار شما ،بر دلتان نشانده اند ، وقت استغاثه تان برای فرج فرا نرسیده ، خودت دعاکن آقا ، که خدا فرجتان را نزدیک گرداند وگرنه به دعای روسیاهی چون من حالا حالا ها هم باید این درد فراغتان بر دل شیعیان واقعیتان سنگینی کند.

بین منتظران هم عزیز من ، چه غریبی

عجیب تر ، که چه آسان نبودنت شده عادت

چه بی خیال نشستیم ، نه کوششی ، نه وفایی

فقط نشسته و گفتیم ، "خدا کند که بیایی "

نظرات 4 + ارسال نظر
yarshida جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 http://yarshida.blogfa.com

سلام
اسعدالله ایامکم

عید بر همه عزیزان مسجد مبارک باد

روح مطهر شهید تازه گذشته مان سراج عزیز شاد باد

جایش در بین خانواده و دوستان بس خالیست

ای خدا ...

س ر ب ا ز پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:56 http://hafezanvelayat.blogfa.com/

سلام همسنگری . سال نو مبارک


اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم

سلام سال نو شما هم مبارک باشه.التماس دعا...

تشنه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 http://teshneh.rozblog.com

با سلام و خسته نباشید
لطفا خود و دوستان خود را به بلاگ بیارید و با عضو شدن در صفحه مهدویت ما پیام نگاری کنید و سهمی در این راه تبلیغی داشته باشید.

(راستی امروز برای ظهور اقامون دعا کردی)

روح اله یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:05

متی ترانا و نراک و قد نشرت لواء النصرتری.........و نحن نقول الحمدالله رب العالمین. من عاشق این فراز از دعای ندبه هستم و بی صبرانه منتظر روزی هستم که ببینم همگی انسانها باهم این جمله را میگویند ((( الحمدالله رب العالمین))) آن روزی که بسیار نزدیک است و نائب المهدی فرمودند که جوانهای ما دوران عزت و شکوهی را خواهند دید که گذشتگان حتی در رویا هم نمی دیدند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد