مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

اطلاعیه

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی نیک فرجام یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:03

در مراسم تشییع شهید سراج حال عجیبی داشتم نمی دانم چه بود فقط همین را میدانم که یاد برادر شهید خودم افتادم اقا علیرضا شهادتت مبارک سلام من را به رضا برسان

انشالله در کنا هم در بهشت زیبای خدا باشند و برای ما هم دعا کنند

سام باقرپور شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:27 http://yaran1010

سلام شهات این مرد بزرگ ُ صبور و با اخلاق را به خانواده خصوصا آقای مسعود سراج تسلیت عرض می کنم آخرین باری که من این شهید را دیدم سال ۶۴ بوده واز آن تاریخ دیگر هیچ خبری از بچه های پایگاه نداشته ام از این طریق خدمت تمام دوستان قدیمی البته اگر کسی از آنها در پایگاه حضور داشته باشد سلام می رسانم خصوصا آقای مسعود سراج اگر برایتان مقدور بود به من یک تماسی بگیرید . متشکرم ارادتمند شما باقرپور ۰۷۱۱۲۱۲۸۲۹۰

با عرض سلام خدمت شما جناب آقای باقر پور
بنده تصاویر پدر گرامی شما را در مسجد دیدم ایشان جزء اولین شهدای مسجد ابوالفضل (ع) هستند وما به ایشان افتخار می کنیم. بنده به عنوان یکی از خدام مسجد افتخار آشنایی با شما را دارم. خیلی خوشحال شدم که توانستیم از طریق این وبلاگ عزیزان را به هم برسانیم و با شما آشنا بشویم.انشالله بتوانیم از خاطرات شما استفاده بکنیم
شماره تماس بنده 09163152586

لینک خبر شهید علیرضا سراج پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:59

سلام:
لینک خبر شهادت سردار شهید علیرضا سراج در خبرگزاری رسا:
http://www.rasanews.ir/Nsite/FullStory/?Id=123204

برای شادی روحش: اللهم صل علی محمد و آل محمد.

یا علی...

مسعود محمودی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:29 http://kochehayeamn.blogfa.com/

درود خدا بر مجاهدان فی سبیل اله . درود خدا بر شهیدان راه خدا . خدایا ما را مدیون این شهیدان قرار مده گر چه مدیونیم . خدایا شهادت را هر چند لایق نیستیم اما عاشقیم نصیب و روزی ما قرار بده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد