مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

پیام تبریک وتسلیت

نظرات 1 + ارسال نظر
سام باقر پور شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:19 http://yaran1010/

سلام : امروز به یاد بچه های گردان کربلا گروهان قدس دسته بلال که در عملیات بدر همرزم بودیم افتادم و بدنبال مطالبی در خصوص عملیات بدر و بچه های گردان کربلا بودم که وبلاگ شما را دیدم خیلی خوشحال شدم و خاطرات زمانی که در پایگاه بودم برایم دوباره زنده شد البته خبر شهادت برادر سراج ناراحت کننده بود زمانی که ما در پایگاه بودیم یادم میاد آقای مسعود سراج فرمانده و علی دشت بزرگ معاون بودند اگر خبری و یا راه ارتباطی با آنها وجود دارد لطفا؛ برایم ارسال کنید من در حال حاضر در شیراز ساکن می باشم شماره من ۰۷۱۱۲۱۲۸۲۹۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد