مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

دیدار با خانواده شهدا

 شهادت هدیه ای است از جانب خداوند برای کسانی که لایق هستند.    امام خمینی (ره)

  

به اطلاع کلیه عزیزان پایگاه امام خمینی (ره) میرساند طبق روال هر هفته دیدار با خانواده شهدا، برنامه دیدار با خانواده شهید مسعود تقوی زاده روز چهارشنبه مورخ ۲۸/۱۰/۹۰  ساعت ۳۰/۱۹ بر گزار می گردد. از تمامی دوستان و سروران گرامی دعوت می شود در این برنامه شرکت کنند .  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سام باقرپور شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:20 http://yaran1010

سلام من در دوره راهنمایی با شهید در مدرسه دهقان همکلاسی بودیم من سالهاست که در شیراز زندگی می کنم ما از قبل از جنگ در کیان ساکن بودیم پدرم از فعالان مسجد بود و در جنگ به شهادت رسید شاید بچه های قدیمی مثل آقای مسعود سراج مرا بشناسند دوست دارم بتوانم از طریق شما با خاطرات و دوستان گذشته ام ارتباط برقرار کنم لطفا؛ برای من ژیام ارسال کنید . متشکرم شماره تماس ۰۷۱۱۲۱۲۸۲۹۰

با عرض سلام خدمت شما جناب آقای باقر پور
بنده تصاویر پدر گرامی شما را در مسجد دیدم ایشان جزء اولین شهدای مسجد ابوالفضل (ع) هستند وما به ایشان افتخار می کنیم. بنده به عنوان یکی از خدام مسجد افتخار آشنایی با شما را دارم. خیلی خوشحال شدم که توانستیم از طریق این وبلاگ عزیزان را به هم برسانیم و با شما آشنا بشویم.انشالله بتوانیم از خاطرات شما استفاده بکنیم
شماره تماس بنده 09163152586

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد