مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

امر به معروف شهدا..

 امر به معروف شهدا...   

می گفت: می خواهم چیزی بگویم، فقط به فرمانده مان نگویید.
بچه اصفهان و از سربازهای ارتش بود.  

می گفت:حس کنجکاوی ام باعث شد وارد میدان مین شوم. وسط میدان یک جمجمه دیدم. 

از وقتی آن جمجمه را دیده ام، شب ها خواب ندارم. فکر می کنم از بچه های خودمان باشد و الان خانواده اش منتظرش هستند.

 رفتیم تا کنار جمجمه رسیدیم.

پیکری هم آنجا افتاده بود که مقداری خاک روی آن نشسته بود.
خاکها را کنار زدیم و پیکر را روی برانکارد گذاشتیم.
قصد بازگشت داشتیم که با خود گفتم حالا که موقعیتی پیش آمده، خوب است جستجو کنیم، شاید پیکر دیگری هم پیدا شود.

جلوتر زیر یک درخت، شهیدی افتاده بود با یک بی سیم و آن سوتر شهیدی دیگر و..

آن روز هفت شهید از شهدای ارتش پیدا شد.

همان سرباز، مثل باران بهاری اشک می ریخت. تاب نیاوردم. به سمتش رفتم تا دلداری اش بدهم.

گفت:  آقا، وقتی دیدم هر هفت شهید مهر و تسبیح داشتند، از خودم خجالت کشیدم. من خیلی وقتها در خواندن نماز کوتاهی می کنم. از امروز دیگر همه نماز هایم را سر وقت می خوانم."

نظرات 1 + ارسال نظر
محمودی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:54 http://www.kochehayeamn.blogfa.com/

عالم همه محو گل رخسار حسین است / ذرات جهان در عجب از کار حسین است دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش / یعنی که خدای تو عزادار حسین است

اللهم الرزقنا توفیق زیاره قبر الحسین ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد