مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تا کی ...

سلام دوستان گلم خوبید  انشاالله؟

امروز دلم گرفته از خودم از دنیا از ادمهای این دنیا

میخوام امروز با امام زمان دردو دل کنم  تا یکمی اروم بشم

تا کی ؟

تاکی شب به شب، به نیت سرودنغزلی عاشقانه برایت، مرثیه ای سوگوار برای خودبسرایم؟

تاکی غبار طعنه ها و نیش خند منکرانت، تبسم های معصوم روحم را به زهر خندی تلخ بدل کند؟

تا کی کودکان بهانه گیر چشمانم را با لالایی نامت، به دنیای رویایی خواب بکوچانم و با کابوس نبودنت تنها گذارمشان؟

تاکی مدار عقربه های ساعت را به سمت طلوع جمعه ای زلال بچرخانم و غروب های خاکسترجمعه ها

 را شماره کنم؟

تاکی امید آمدنت بهانهای باشد برای ادامه حیات گلهای حیاطمان، و تو نیایی؟

تاکی صبح به صبح، چمدان آمدنت را ببندم و به نیت همراهی ات، جنازه روحم را به تک

تاکی ایستگاه های جهان بکسانم و شب به شب، چمدان نیامدنت را به خانه برگردانم؟ 

تاکی سلام هایمان را برایت پست کنم و نشانی ات را پشت پاکت ننویسم؟ 

تا کی کفش های سر سخت زندگی ام، پرسه زدن را تجربه کنند و کوچه باغ بودنت را رد  نشوند؟

تا کی چارچوب قاب عکست را ، بی وجود عکسی ، بر چهار دیواری تنهایی ام میخکوب کنم؟

تاکی ؟تاکی ؟تاکی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد