مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

رهبر ایران در جهان بی نظیر است

سید حسن نصرالله: رهبر ایران در جهان بی نظیر است
دبیر کل حزب الله لبنان گفت ایران قدرتمند، یکپارچه و متحد است و رهبری بی نظیر در جهان دارد.
سیدحسن نصرالله طی سخنانی به مناسبت روز شهید که به طور مستقیم از شبکه خبری المنار پخش می شد، گفت: باید توجه کرد در تحولاتی که در منطقه ما رخ داد و تحلیلگران در فهم آن اختلاف نظر دارند این موضوع قطعی است که سقوط بن علی به ضرر آمریکا و غرب است و موضوع در خصوص لیبی و مصر نیز این چنین است؛ مطمئنا در مسیر تحولات منطقه محور مقاومت بزرگ تر می شود و این زمینه را فراهم می کند که هم پیمانان جدیدی پیدا کند.

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد بودیم که تهدیدات افزایش یافته و ناگهان احتمال اقدام دشمن اسرائیلی برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران با قدرت مطرح شد؛ البته رهبران ایران به طور قاطع به آن پاسخ دادند و صریح ترین پاسخ نیز همان بود که آیت الله خامنه ای عنوان کرد و آنچه ایشان گفتند عین واقعیت بود؛ ایران قدرتمند با ارتش و ملت و وحدتی که دارد ممکن نیست که از تهدیدها و شاخ و نشان کشیدن ها بترسد.
نصرالله تصریح کرد: زمانی که ارتش آمریکا آمد و منطقه را اشغال کرد در اطراف ایران بود، امروز نیروهای آمریکا در تمامی کشورهای هم مرز ایران حضور دارند اما با این حال ایران تضعیف نشده است و به مذاکرات مستقیم با آمریکایی ها کشانده نشد، اگر کمی به عقب بازگردیم نباید فراموش کنیم که تا آخر سال آمریکا از عراق عقب نشینی می کند و این کشور شکست بزرگی متحمل شد.
وی اظهار داشت: در سال 2000 برخی ها می گفتند که مقاومت در لبنان پیروز نشد و اکنون هم برخی ها هستند که می گویند این آمریکاست که تصمیم به خروج از عراق گرفت؛ فروپاشی شدید در اقتصاد آمریکا و تلفات انسانی آن بیانگر شکست در عراق است؛ باید اشاره کرد که آمریکا اکنون قادر نیست که با آتش نظامی عقب نشینی کند و باید زیر آتش رسانه ای تحت عنوان تهدید به جنگ در منطقه عقب نشینی کند تا خبر عقب نشینی آمریکا عادی به نظر برسد و افکار عمومی از آن غافل شود.
دبیر کل حزب الله تاکید کرد: اما باید بر این عقب نشینی تمرکز کرد زیرا چندین نتیجه دارد، طبیعی است که دولت آمریکا در صدد مجازات کشورهای موثر در به شکست کشاندن طرح آمریکا برآید و این دو کشوری که در برابر اشغالگری آمریکا در عراق ایستاده و از پایداری ملت عراق حمایت کردند ایران و سوریه بودند، آمریکا می خواهد به آنها بگوید که خوشحال نباشید چماق علیه شما همچنان باقی مانده است.
وی افزود: مورد چهارم این است که آمریکا می خواهد ایران را به زانو درآورد و به مذاکرات مستقیم بکشاند امری که ایران آن را نمی پذیرد[بنابراین] بهترین راه به تسلیم درآوردن سوریه است تا آنچه را در گذشته قبول نمی کرد، بپذیرد و بنابراین دلایل و پیش بینی هایی که مربوط به وضعیت مالی اروپا و جهان است اما از آنجا که ایران قدرتمند، یکپارچه و متحد است و رهبری بی نظیر در جهان دارد بر این اساس با قدرت دو چندان پاسخ آمریکا را خواهد داد.
نصرالله تاکید کرد: امروز وزیر دفاع آمریکا که ادعاهایی واهی کرده باید خوب بداند که جنگ علیه ایران و سوریه هرگز در ایران و یا سوریه باقی نخواهد ماند بلکه این جنگ کل منطقه را درگیر خواهد کرد و این ها محاسبات واقعی است و واقعیت این است؛ ما در تمامی رخدادهای آینده همچنان با ایمان و با عزم و اراده باقی خواهیم ماند و ان شاءالله پیروز میدان خواهیم بود.
وی همچنین گفت: زمان ضعف و واپس گرایی این امت تمام شده است. امروز در روز شهید تاکید می کنیم که دوران شکست ها بسر آمده است و ما باید خون شهدا را حفظ کرده و این راه را تکمیل کنیم و ما در این مسیر با شما هستیم، امروز بیش از هر زمان دیگری اوضاع محلی، منطقه ای و بین المللی به نفع ملت های منطقه و محور مقاومت است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد