مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

نور دهم! امام علی‌النقی، سلام

 نور دهم! امام علی‌النقی، سلام

هادی! امامنا التقی المتقی، سلام

امام هادی

نور دهم! امام علی‌النقی، سلام

فیض مدام، سلسله نورِ دائمی

پور جواد ابن رضا سبط کاظمی

در شأنت این بس است که جد شما رضاست

در فضلت این بس است که تو جدّ قائمی

تا پایه امامت و دین از تو قائم است

خود عرش فضل را به خدا از قوائمی

اینگونه گفت وصف تو را هر که با تو بود

هر شام در صلاتی و هر روز صائمی

یا حجّه الوفیّ، صفی هادی ای امام

ای حضرت کریم که عین المکارمی

هادی! امامنا التقی المتقی، سلام

نور دهم! امام علی‌النقی، سلام

مهر دهم! حقیقت کامل، امام من!

آیینه جمیع فضائل، امام من!

لرزانده دستگاه خلافت شکوه تو!

خاک از توکلّت متوکل، امام من

چاره ندید خصم مگر آنکه همچو باب

بر تو خوراند زهر هلاهل امام من

لحظه به لحظه جان به تو مشتاق، هادیا!

لحظه به لحظه دل به تو مایل، امام من

ای که هنوز حلقه در را نکوفته

لطف تو داده حاجت سائل، امام من

نامت گره‌گشای تمامی مشکلات

لطفت کلید حل مسائل امام من

هادی! امامنا التقی المتقی، سلام

نور دهم! امام علی‌النقی، سلام

زین العباد، ثانی سجّاد، یا علی

نور تو بر جواد، خدا داد، یا علی

تنها نه باب تو که به فردوس، فاطمه

از خنده تو گشت دلش شاد، یا علی

روشن به روی گندمی‌ات شد دل جواد

وقتی «سمانه» چون تو سمن زاد، یا علی

چون باب شهر علم نبی بود، جدّ تو

شد ملک علم و دین ز تو آباد، یا علی

در پای تو گریسته وحش درنده هم

ای بسته ولای تو آزاد، یا علی

تاریخ، ای حقیقت بیدار، چون علی

هرگز تو را نمی‌برد از یاد، یا علی

هادی! امامنا التقی المتقی، سلام

نور دهم! امام علی‌النقی، سلام

نظرات 2 + ارسال نظر
هیئت باب الحوائج(ع) اباتر پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:26 http://abatarbabalhavayej.ir

سلام همرزم عزیز؛
حضرت امام صادق - علیه السلام - فرمودند: همانا ولایت ما ولایت خدا است، ولایتی که هیچ پیامبری جز با آن مبعوث نگشته است. «امالی مفید، ص 142»
ما به روز و منتظر حضور سبزتان هستیم.
شادی روح ملکوتی حضرت امام خمینی(س) و شهیدان صلوات.
سلامتی آقا ولیعصر حضرت امام مهدی (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای صلوات.

محمودی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 http://kochehayeamn.blogfa.com/

قال رسول الله (ص) : علیٌ منی و انا من علی و هو ولیُّ کل مومن بعدی

ترجمه: علی از من است و من از علیم و بعد از من او سرپرست هرمومنی است.

ـ بر طبق این روایت که شیعه وسنی آن را نقل نموده اند ، رسول خدا (ص) تصریح به ولایت حضرت علی بن ابیطالب (ع) بعد از خودشان می نمایند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد