مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

وآنان که عارف شدند به آسمانها پرکشیدند.....

 

و آنان که عارف شدند به آسمانها پر کشیدند...  

بسم الله...

امشب اندیشه ام گوئی سوار بر چرخ گردون تاب فلک را کام می گرفت ومن بی خبر از همه جا...

شبِ قدر،تقدیرِ من با شهدا رقم خورده بود.... ومن باز هم گیج میزدم!

خدایا چه می کنی با من!

من که خودم ،بهتر از همه خودم را می شناسم !!!

زمان به نقطه ی حساس خود رسید! عرفه آمد والتماس بردن زمینی ها را می کرد....

وآنان که عارف شدند به آسمانها پرکشیدند.....

ودوباره باز، من ماندم ومنیّت هایم !!!!

شرمنده شهدا


اَللّهُمَّ اجْعَلْ غِناىَ فى نَفْسى وَالْیَقینَ فى قَلْبى وَالاِخْلاصَ فى عَمَلى وَالنُّورَ فى

بَصَرى وَالْبَصیرَةَ فى دینى وَمَتِّعْنى بِجَوارِحى وَاجْعَلْ سَمْعى وَبَصَرى اَلْوارِثَیْنِ مِنّى

التماس دعا...



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد