مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تصاویر دیدار با خانواده شهید شهرام صفایی

 

تصاویر دیدار با خانواده شهید شهرام صفایی 

 

  

 

 

  

 

 

 

  

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 http://ttsardar.blogfa.com

ای کاش عکسای بیشتری میذاشتی گل پسر ماهم بیشتر لذت می بردیم
چه جمع صمیمی و دوست داشتنی ای دور همدیگه هستن

روح اله سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:05

(( ای شهید ؛ ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود برنشسته ای؛ دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز ازین منجلاب بیرون کش )) آقا محمود سلام.از اینکه داری برای شهدا و خانواده شهدا زحمت میکشی احساس غرور کن؛ خوشا بحال شما که هنوز دلی دریایی داری و انشاله خود این شهدای عزیز از(( عند ربهم یرزقون)) به شما هم بنوشانند و شهید آینده اسلام و ایران عزیز باشی....

سلام ممنونم آقا دشت بزرگ
انشالله با رضایت خانواده شهدا - رضایت خود شهدا هم نصیب ما بشود . از شما که با پیگیریهای مختلفتان برای پایگاه زحمت می کشید. تشکر می کنم . خانواده شهدا چشم و چراغ این مملکتند . بعد از انبیاء - شهدا هستند که می توانند شفیع مردم بشوند و خانواده شهید در اولویت هستند که آن شهید شفاعت را نصیب آنها می کنند . خوشا به حال شما خانواده شهدا برای ما هم دعا کنید تا بتوانید به خانواده شهدا بیشتر خدمت کنیم. ممنونم التماس دعا...
انشالله روز چهارشنبه این هفته دیدار با خانواده شهدا
منزل سردار شهید مهندس حاج عبدالحسین آقایی و بسیجی شهید محمد رضا محمودی برام می باشد . انشالله با حضورتان ما را سرافراز کنید.

امیرحسین یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:51 http://mahmoud-karimi.vcp.ir

سلام دوست عزیزم
پایگاه رسمی هواداران حاج محموده کریمی
mahmoud-karimi.vcp.ir
درصورت تمایل باما تبادل لینک نمایید.
موفق باشید

غلامرضانجفی سولاری یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:12

سلام

عکسها باز نمیشوند

سلام
حاجی عکسها مشکلی ندارند. چک کردم موردی نداشتند .

احسان شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:50

این واقعا بی انصافیه بخدا .
میگن اگه واقعا تو مساجد با عشق کار کنی خدا بهت همچی میده تو این دنیا نداد تو اون دنیا میده.
ولی من میرم تو یه مسجدی کار می کنم ولی مسئولین بیشتر میزنن تو سرمون تازه رفیقامون بهمون میگن داری تو سری میخوری یا دارن خر کاری میکشن یا .... بازم بگم (اما من مزدم رو از خدا میگیرم)
من برای اولین باره دارم میام اینجا ولی بدون آقای (م ح) این انصاف نیست منم خسته شدم . ولی بیخیال یه روزی امام زمان میاد .
از خودتون هم گله دارم چون شما دارید گول حرفهای دیگران رو میخورید

سلام دوست عزیز
درست است من هم این را قبول دارم و به یقین رسیدم که در مساجد وقتی با عشق کار کنید خدا بهت همچی میده . درسته شاید بعضی موقعه ها دیر بدهد ولی می دهد و در دنیا هم می دهد . ما که در مسجد فعالیت می کنیم خیلی از برکاتی که در زندگیمان است از همین فعالیت در مسجد است. نه فقط من ، خیلی از کسانی که از قبل هم درمسجد بود ه اند سئوال بکنید می فهیمید این قضیه برای آنها هم بوده است و الان خیلی از آنها مدیریان استانی و مدیران ادارات هستند که این هم از تلاش خودشان و خیر و برکات مسجد است .

-الحمدالله در مسجد ما اینطور که شما می گوید نیست . خدا شکر تمام بچه های مسجد ما با عشق کار می کنند و هیچ اجباری در کار نیست . وهمه آنها با عشق مثل شما برای خدا کار می کنند . و طوری است که خود افراد در مسجد به صورت خود جوش و بدون هیچ اجباری برنامه های را اجرا می کنند که شاید خیلی از مساجد دور و اطراف ما این برنامه ها که مسجد حضرت ابوالفضل (ع)ا اجرا می کنند آنها اجرا نمی کنند . شما هم که برای خدا کار می کنید مطمئاً باشید مزدتان را خدا می دهد ، در دنیا هم می دهد.
-از شما تشکر می کنم که برای اولین بار به وبلاگ مسجد ما سر زدید. خیلی خوشحالمان کردید.
-اما از گله ای که از ما داشته و انتقادی که کردید. خیلی ممنونم .
-اما اینطور که شما فکر می کنید نیست . ما خیلی از برنامه ها را با مشورت برگزار می کنیم . ما خیلی از مشکلات را میدانیم.و میدانیم که خیلی از برنامه ها که شاید بعضی ها در نظر داردند اشتباه است . و الان الحمدالله برنامه های مسجد خیلی مرتب دارد برگزار می شود . و اکثراً راضی هستند . انشالله بتوانیم با برنامه های بیشتر و همکاری تمام دوستان یک مسجد نمونه داشته باشیم.
-حالا که در این وبلاگ آمدید در دل کردید. خیلی دوست دارم از نزدیک شما هم بیاید در دل های ما را هم بشنوید . ما هم خیلی مشکلات داریم. و اول خدا را داریم و بعد هم آقا ابوالفضل (ع)
-انشالله مو فق و پیروز باشد .
برای ما هم دعا کنید که اگر ایرادی در ما است انشالله حل شود ممنونم، التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد