مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

در انتظار یوسف زهرا (ع)

در انتظار یوسف زهرا(ع) 
  
در انتظار یوسف زهرا (ع)ای سید و سرور ما، ای یادگار پیامبر (ص)، عزیز دل امیرالمونین (ع)، ای یوسف زهرای اطهار (ع)، منتقم خون خدا و سالار شهیدان (ع)، ای حُسن ختام غزل آفرینش مهدی جان! سال هاست در پس پرده غیبت بسر می بری، سال هاست مصیبت و درد کشیده ای، غم و اندوه و محرومیت ها دیده ای، هنوز برای مصیبت جدّت اشک از دیدگان مبارکت جاری است و خون گریه می کنی و ما که در کوچه و بازار دنیا دستمان را از دامان تو رها کرده ایم، سرگرم وسوسه ها و شیطنت های نفس، در کارهایمان مانده ایم و جز اینکه فقط نام شیعه بودن را یدک می کشیم اقدامی نمی کنیم. حال اگر دست توسل به دامانت بزنیم، با آغوشی باز پذیرای مایی و ما را از لطف و عنایات خاصه ات محروم نمی کنی و چه زیبا گفته ای که برایمان دعا می کنی. و اگر توجهات و عنایات تو نبود، تا حال دشمنان ما را نابود کرده بودند. ای مولای و آقای که شفیع گنهکارانی، تو نه تنها پاک و پاکیزهف بلکه و لایت و دوستی تو، افراد و اشخصاص آلود را پاک و مطهر می کند.
حال با تمام عجز و ناتوانی خویش از خداوند متعال ظهور انسان کامل را خواهانیسم تا در سایه سار عنایات خاصه اش، عطر و بوی مهدویت بگیریم و خود را برای دیدار دوست آماده کنیم.

                                                       اللهم عجل لولیک الفرج محمد
نظرات 1 + ارسال نظر
رامین یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:40 http://ramin500.ir

اکنون می‌روم که با خدایم ملاقات کنم و آتشی را که در درونم مشتعل شده خاموش نمایم، و به سوی لانه با صفای جبهه پرواز می‌کنم تا دشمن بداند سنگر هیچ موقع خالی نمی‌ماند. خدا را شکر که توفیق یافتم در راه مبارزه حق علیه باطل شرکت کنم و آنچه دارم در طبق اخلاص نهاده تقدیم ایزدمنان کنم.

فرازی از وصیتنامه شهید
علیرضا علی‌مددی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد