مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

شناسایی پیکر مطهر سردار شهید حسن بهمنی

پس از 23 سال غربت و مظلومیت انجام شد 

شناسایی پیکر مطهر سردار شهید حسن بهمنی با آزمایش‌های دی.ان.ای  

 پیکر مطهر سردار شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران و از همرزمان سردار سرلشگر شهید علی هاشمی پس از 23 سال دوری از وطن با انجام آزمایش های D.N.A شناسایی شد.

 

 

 حسین عشقی رییس  ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بیان این مطلب در خصوص چگونگی شناسایی پیکر این شهید خوزستانی گفت: پیکر پاک شهید حسن بهمنی به همراه پیکر شهید هاشمی و شهید نریمی در قرارگاه خاتم 4 کشف شد ولی چون این شهدا گمنام بودند پس از شناسایی پیکر شهید هاشمی، احتمال دادیم که پیکرهای مطهر این شهدا، متعلق به همراهان شهید هاشمی باشد. 

 

وی افزود: پس از انجام آزمایش های D.N.A از پیکر پاک این شهدا، از خانواده های معظم آنان نیز درخواست شد که این آزمایشات را انجام دهند. 

 

عشقی ادامه داد: پیکر مطهر سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) در سال گذشته شناسایی شد و هم اکنون نیز پیکر پاک شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران پس از 23 سال دوری از وطن شناسایی شد.

 

عشقی در خصوص مراسم وداع با این شهید والامقام نیز گفت: مراسم وداع با پیکر پاک این شهید بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، روزهای سه شنبه 19 مهرماه در مسجد موسی بن جعفر(ع) کوی انقلاب و چهارشنبه 20 مهرماه در مسجد قبا کوی نفت برگزار خواهد شد.

 

رییس ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص زمان تشییع پیکر پاک شهید حسن بهمنی گفت: پیکر مطهر این شهید پنج شنبه 21 مهرماه جاری ساعت 8 صبح از حسینیه ثارالله اهواز واقع در 4 راه طالقانی بر دوش مردم قهرمان و شهید پرور خوزستان به سمت گلزار شهدای اهواز تشییع می شود تا در کنار فرمانده دلیرش شهید علی هاشمی و یار همیشگی اش شهید مهدی نریمی آرام گیرد. 

 

گفتنی است سردار شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران فرزند حسین می باشد که در نخستین روز از شهریور سال 1341 در روستای کل محمد حسین شهرستان رامهرمز در استان خوزستان به عنوان هفتمین فرزند خانواده دیده به جهان گشود در تاریخ 4 تیر ماه 1367 در قرارگاه خاتم 4 در منطقه هورالهویزه به همراه شهید علی هاشمی و شهید مهدی نریمی و شهید محمود نویدی جاویدالاثر شد که هم اکنون به عنوان سومین شهید این گروه شناسایی شد و هنوز شهید محمود نویدی شناسایی نشد.

از سردار شهید حسن بهمنی سه فرزند به نام های فاطمه ، محمد و زینب به یادگار مانده است و مادر شهید پس از سال ها فراق فرزند در تاریخ  15 فروردین 1378 چشم از جهان فرو بست و به فرزند شهیدش پیوست.

ناگفته نماند نام این شهید در خبرها حسین آورده شده در حالی که نام پدرش حسین است و نام سردار شهید حسن بهمنی صحیح است.

نظرات 2 + ارسال نظر
غلامرضانجفی سولاری جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:41 http://yarshida.blogfa.com

سلام

خوشا بسعادت حسن بهمنی عزیز

اولا برای شهادت باشکوهش

دوما برای اینکه در جوار سردار نورانی سپاه اسلام شهید علی هاشمی بخاک سپرده شد

خوشا به حال آنانکه با شهادت رفتند و در این غافله نور سروجان باختند و.....

قرارگاه ما ایستاده ایم پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:42 http://weresist110.blogfa.com

با سلام
خدا قوت رزمنده
مهمات جدید رسیده...
تشریف بیارین قرارگاه...
دعامون کنید شهید شیم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد