مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

حرفهای دلم ...

حرفهای دلم ...

مولای من! تو را امام غریب می‌نامند، می‌دانم بد میزبانی بودند و در مهمان‌نوازی وفا نکردند.

مولای من! بعد از گذشت روزگار، حال تو میزبان ما هستی؛ تو میزبان گریه‌ها و نیازها؛ غم‌ها و دلتنگی‌های ما هستی.
تو که غریبی را احساس کرده‌ای! حال غریبه‌ها به آستان کرم تو چشم دوخته‌اند و به دستان پر مهرت توسل کرده‌اند.

مولای من! می‌خواهم از زائرانی بگویم که جاده به جاده و شهر به شهر گذشته‌اند تا نفسی مهمان شوند و از می عشق تو بنوشند.

مولای من! می‌خواهم از سنگفرش آستان مقدّست بگویم که سجده‌گاه قدوم مهمانانت شده است؛ از کبوتران عاشقی که گرداگرد حرم پاک تو می‌چرخند و تو را طواف می‌کنند؛ از نسیم بگویم که بیرق گنبدت را بوسه‌باران می‌کند و عطر دلربای تو و اشک تمنای زائرانت را به اوج افلاک می‌برد.

مولای من! می‌خواهم از آسمان بگویم که هر روز نه، هر ساعت نه، هر لحظه و ثانیه از تو جان می‌گیرد و در پیشگاه شکوه تو جان می‌دهد.

ای آفتاب مهربانی! می‌خواهم از خورشید بگویم که هر طلوع با انوار خود به پنجره فولاد تو چنگ می‌زند و از ضریح تو نور می‌گیرد.

ای حجت خدا ! خوش به حال جاده که از قدوم زائرانت بغض تنهایی خود را می‌شکند و خاک پایشان را به سینه زخم‌آلود خود می‌زند که عمری است از طواف تو جا مانده است.
خوش به حال رواق‌ها، درها و دیوارهایی که از نفس مهمانانت پَِر می‌گیرند و به ضریح پاک تو می‌رسند.خوش به حال مناره‌ها وکاشی‌ها !
حال در آستانه سالروز شهادت جاودانه تو ای شمس‌الشموس، به میعادگاه عاشقی تو چشم دوخته‌ایم تا از جام کرامتت جرعه‌ای بنوشیم.
ما را بی‌نصیب مگردان!

این شعرو تقدیم میکنم به همه ی عاشقان امام رضا که دوست دارن جمعه تو حرم آقا علی ابن موسی الرضا باشن:

قد هزار تا آسمون کبوتراتو دوس دارم ، وقتی میام امام رضا سوقاتی گندم میارم / وقتی میام به مشهدت داغ دلم تازه میشه ، دلم میره کرببلا غصه بی اندازه میشه / تنگ میشه تا دلم برات عکس حرم رو میگیرم ، تو خیالم میام پیشت کنار گنبد میشینم / دنیا بدون مشهدت از خونمون کوچیکتره ، وا نمیشه دلم آقا با صد هزارتا پنجره / بس که به مشهد اومدم جاده ها باهام رفیق شدن ، چرا نمیرسم به تو ثانیه ها دقیق شدن / دلم برای صحن تو نگاه بکن پر میزنه ، ایندفعه که من اومدم نگو که وقت رفتنه / امید دارم که من بیام دوباره پاکم بکنی ، تو صحن اسماعیل طلا یه گوشه خاکم بکنی

انشاءالله روز جمعه در حرم آقا علی ابن موسی الرضا نایب الزیاره ی همه دوستان خوبم در دنیای مجازی هستم.

نظرات 11 + ارسال نظر
رامین یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:54 http://ramin500.ir

شعر منتشر نشده‌ای از استاد شهریار درباره امام خامنه ای

رشگم آید که تو حیدر بابا
بوسی آن دست که خود دست خداست

راستان دست چپ از وی بوسند
که خدا بوسد از او دست براست

در امامت به نماز جمعه
صد هزارش بخدا دست دعاست

من بیان هنرم، یک دل و بس
او عیان هنر از سر تا پاست

او شب و روز برای اسلام
پای پویا و زبان گویاست

او چه بازوی قوی و محکم
با امامی که ره و رهبر ماست

شهریارا سری افراز به عرش
کو نگاهیش به (حیدربابا) ست

رامین چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:07 http://ramin500.ir

سلام میخواستم ببینم کسی سراغ میگیردیا نه !!!!

بدرستی که شیعیان ما قلبشان از هرناخالصی و حیله و تزویر پاک است.
مخلصیم .............
[گل][گل][گل]

رامین سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:20 http://ramin500.ir

امام رضا علیه السلام فرمودند:
تزاوَرُوا تحـابـوا و تصـافحُـوا و لا تحـاشمـوا؛
به دیدن یکدیگر روید تا یکدیگر را دوست داشته باشید و دست یکدیگر را بفشارید و به هم خشم نگیرید.
(بحارالانوار،ج78،ص 347)
[گل][گل][گل]

رامین دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:27 http://ramin500.ir

میثاق با شهدا در بهشت شهدا

بسم رب الشهدا والصدیقین

سلام بر پاک سیرتانی که جان در راه دوست باختند
درود بر دلسپردگان حریم دین و طواف گران کعبه تولی.

حالا به یاد آن دیدگان آسمانی و نغمه های روحانی،سربر دیوار
نهاده ایم وبه هوای لحظه ای با شهیدان بودن،
به دنبال آرامش می گردیم.
پس بیائید باهم همراه شویم تا در آغوش نور حرکت کنیم تاخودو
جامعه را نورانی کنیم وبا یاد و نام شهدا خودرا زنده کنیم.

قرار ما 31/6/90 شهریورماه،
پنج شنبه ساعت 16 بهشت زهرا
==========================================

در شـعـلـه و شـور عـشـق پـــروانـه‌صـفـت بـودنـد
تـــا کـرب‌وبـلا مـی‌رفـت آن بـــــال کـه بـگـشـودنـد
از آن هـمـه خـــون صـحـرا شـد بـاغ شقـــایـق‌هـا
در معرکه می‌رفتند با نغمه‌ی یا زهرا(سلام‌الله‌علیها)
دیدند گلستان را در شعله چو ابراهیم(علیه‌السلام)
گـــفـتـــــنـد خـــداونـــدا آمـــــاده‌ی ایـن راهـــیـــم
هــرکس که سعادت داشت بر جبهه ارادت داشت
ایــن خـانـه مصفا بـود تـــا بـوی شـهـــادت داشت

س ر ب ا ز یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:45 http://hafezanvelayat.blogfa.com/

معاون آموزشی دبستان معلم بندر لنگه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 http://m-lengeh-s.blogsky.com

سلام خسته نباشید
با افتخار شما رو لینک کردم

رامین شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:13 http://ramin500.ir

کلام امام خمینی(ره) دروصف جانباز
«سلام و درود بر شما عزیزان که در راه هدف که اسلام عزیز است، سلامت خود را از دست داده و استقلال و آزادی کشور عزیز اسلامی را بیمه نمودید. ملت شریف ایران بر شما جانبازان و فداکاران افتخار می¬کند. شما یاد فداکاران صدر اسلام را تجدید نمودید. یاد شما بزرگمردان در تاریخ بشریت و اسلام بزرگ جاودان است».

رامین پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 http://ramin500.ir

شهادت هدیه ای است از جانب خدای تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند و دنبال هر شهادتی باید تصمیم ها قوی تر بشود.
امام خمینی(ره)[گل]

رامین چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:09 http://ramin500.ir

شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش های بشری و انگیزه های مادی ارزیابی کرد.

خیمه دل سوختگان سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:48


برنامه چهار شب اول ماه رمضان1390حاج سعیدحدادیان و شب دوم حاج منصور ارضی و شبهای احیای حاج حسن خلج و برنامه شب ولاد حضرت زهرای امسال حاج مهدی مختاری و رضا بذری و علی اکبری وچند مطلب سیاسی داغ و یک مطلب در خصوص حاج مهدی سلحشور منتظر حضور گرم شما هستیم

لطفا یکی ازآدرسهای پایین جزو لینکهای خود قرار دهید.آدرس قبلی مارا حذف کنید.

خیمه دل سوختگان

www.delsukhteh.ir
www.delsukhteh.com

رامین سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:02 http://ramin500.ir

شما این همه شهید دادید تا آزادی و استقلال را به دست آورید و باید با چنگ و دندان این آزادی و استقلال را حفظ کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد