مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

التماس دعا...

التماس دعا

 

یا امام رضا بعضی دوستان بهم گفتند التماس دعا..گفتند تو لحظات دلدادگیم با شما که دردو دل میکنم براشون دعا کنم...من کسی نیستم که صدام به عرش شما برسه اما شما رو قسم میدم به جان جوادتون دست همه ملتمسین دعا رو بگیرید.

نظرات 2 + ارسال نظر
نمک خور و نمکدون شکون (م) شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:43

سلام آقا ـ بدون مقدمه چینی و خیلی راحت بزارید حرف دلمو بگم ـ
من قبلنا بیشتر امام رضایی بودم ولی الان ... خیلی دلم گرفته بود که بمون گفتن میخوایید برید امام رضا چه حسی تو مسجد شروع شد اما من نمی تونستم بیام تا اینکه دیشب مشکلم به طور اتفاقی حل شد ـ الان منم با افتخار میگم منم تو همین نزدیکیا میشم امام رضایی ـ
قربون کرمت آقا (هراه با چند قطره اشک)

الحمدالله
ما هم بعنوان خدمتگزار در خدمت شما هستیم.التماس دعا...

غریبه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:58

قربان کرمت امام رضا
اسلام علیک یا ضامن آهو-یا غریب الغربا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد